Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych ICSC ogłosiła finalistów tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards. W gronie nominowanych do głównych nagród znalazła się poznańska Posnania.
ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej.
Do Posnanii mogą powędrować aż dwie statuetki. Program #better2gether wspierający najemców w dostarczaniu najwyższej jakości obsługi klienta i wyjątkowych doświadczeń zakupowych (customer experience) przyniósł Posnanii nominację w kategorii Customer Service. Stanowi to potwierdzenie, że ścisła współpraca między zarządcą centrum, a najemcami daje najlepsze wyniki. Posnania została także wyróżniona w kategorii Tactical Activation za kampanię 360° Posnania Shopping Cardio Challenge, która wygenerowała imponujące wzrosty odwiedzalności i obrotów w bardzo konkurencyjnym okresie zimowych wyprzedaży. Kampania ta inspirowana była cytatem „Shopping is my cardio” z kultowego serialu „Sex w wielkim mieście” i objęła aktywację online opartą o formaty video, ambient na terenie centrum, akcję „spalania kalorii” wspierającą Fundację Szpiku oraz wielki finałowy event z gwiazdami polskiego fitnessu Fit Lovers.
Cieszymy się, że kampanie realizowane przez centra zarządzane przez Apsys Polska są doceniane na arenie międzynarodowej i mogą stanowić benchmark dla innych. Nasze zespoły projektowe przez cały rok pracują nad różnorodnymi aktywacjami, tak aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania współczesnego handlu i potrzeby nowoczesnych konsumentów
– mówi Justyna Kur, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami w Apsys Polska.
W tym roku nominowani do konkursu ICSC Solal Marketing Awards rywalizują o nagrody główne w 9 kategoriach oraz o dwa wyróżnienia specjalne. Jury dokona wyboru laureatów na podstawie oceny projektów wg następujących czynników: cele kampanii, zakres podjętych działań, innowacyjność, budżet i osiągnięte wyniki. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 września 2019 r. podczas ICSC Retail Innovation Forum w Londynie.