W połowie października, w Galerii Solnej została podpisana umowa najmu na lokal, który zajmie New Yorker – znana i oczekiwana w Inowrocławiu marka odzieżowa. Obiekt jest już skomercjalizowany w 71%, a jego otwarcie zaplanowano na II kwartał 2013 roku.
Salon New Yorker o powierzchni 820 mkw. wzbogaci ofertę modową Galerii Solnej, dołączając do takich marek jak H&M, Reserved, Mohito, Cropp Town, House czy CCC. Będzie to pierwszy salon New Yorker w Inowrocławiu. Marka posiada obecnie 944 sklepów w 34 krajach i jest jednym z największych europejskich przedsiębiorstw z branży fashion.
–
Galeria Solna zaoferuje klientom marki, które będą odpowiedzią na ich oczekiwania – mówi Iwona Pękalska, przedstawiciel zespołu ds. komercjalizacji w firmie Libra Project. –
Znaczącą część oferty stanowić będą marki nieobecne dotychczas w mieście, a które, jak wynika z przeprowadzonych przez IQS&Quant badań, są niezwykle pożądane przez inowrocławian. Prawie 98% ankietowanych mieszkańców wskazało, że od planowanej galerii najbardziej oczekują szerokiej oferty modowej i dlatego też postawiliśmy właśnie na ten segment – dodaje Pękalska.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: