Projekt Be Fit Mom w Galerii Malta zdobył prestiżową nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych, w kategorii Kampania Public Relations Centrum Handlowego Roku 2017. Poznańskie centrum, zarządzane przez NEINVER, zostało wyróżnione też za „Projekt Weekend”. Specjalne wyróżnienie zdobyło również FACTORY Fashion Capsule. Projekt modowy największej sieci outletów w Polsce został dostrzeżony w kategorii Wydarzenie w Centrum Handlowym Roku 2017.
Uroczysta gala PRCH Retail Awards 2017 odbyła się w auli Politechniki Warszawskiej. Nagrody przyznało jury najlepszych profesjonalistów branży. W tym roku konkursowej ocenie poddana została rekordowa liczba 108 projektów centrów handlowych z całej Polski.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny konkurs, organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Jak podkreślają organizatorzy, celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.
Galeria Malta znalazła się w prestiżowym gronie laureatów konkursu. Be Fit Mom zdobyło nagrodę główną w kategorii, promującej kampanie public relations. Natomiast Projekt Weekend zyskał tu specjalne wyróżnienie. W kategorii najlepszych wydarzeń w centrach handlowych, wyróżnieniem nagrodzono akcję FACTORY Fashion Capsule, prowadzoną przez sieć centrów outletowych FACTORY, zarządzanych przez NEINVER.
Be Fit Mom to specjalny program aktywności fizycznej dla młodych mam, organizowany przez Galerię Malta, a prowadzony przez trenerkę personalną Olgę Lipczyńską. Warsztaty odbywają się w malowniczym otoczeniu poznańskiego centrum, nad brzegiem Jeziora Maltańskiego. To ulubione tereny rekreacyjne mieszkańców Poznania, a dla młodych mam, miejsce na spacer, ćwiczenia i wspólne rozmowy. Uczestniczki projektu Be Fit Mom ćwiczą razem z dziećmi. A za udział w projekcie dodatkowo nagradzane są specjalnymi kartami na zakupy.
Projekt Weekend, to aktywności w letniej strefie chillout Galerii Malta – miejscu relaksu, specjalnych działań kulturalnych i popularnych restauracji na kółkach.
FACTORY Fashion Capsule to projekt modowy, zrealizowany przez centra outletowe FACTORY, w czterech miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Jego misją było pokazanie praktycznego podejścia do mody i edukacja na temat „smart shoppingu”. Mobilny showroom – zaaranżowany we wnętrzu designerskiej przyczepy – posłużył jako miejsce spotkań z topowymi polskimi stylistkami, które uczyły, jak stworzyć kapsułkową garderobę. Z kolekcji, pochodzących ze sklepów centrów outletowych sieci FACTORY, wyselekcjonowano 30 elementów, dzięki którym powstało 100 stylizacji na każdą okazję.