Marka Burberry wystartowała ze świąteczną kampanią pod hasłem "Zamknij oczy i pomyśl o Bożym Narodzeniu". Spot został nakręcony i wyreżyserowany przez brytyjską artystkę i fotografkę Juno Calypso. Wideo przedstawia gwiazdorską obsadę, w tym aktorów Kristin Scott Thomas i Matt'a Smith'a, raperkę M.I.A, a także top modelkę Naomi Campbell z mamą Valerie Morris-Campbell.
Kampania przedstawia świąteczne tradycje i rytuały świąteczne. Od nieprzewidywalnej brytyjskiej pogody do rodzinnych więzi, opóźnionych pociągów i świąt Bożego Narodzenia. Wideo ukazuje kultowe produkty Burberry dla mężczyzn i kobiet; od trenczu, kurtki samochodowej, monogramu TB, szali z archiwalnym nadrukiem, do torby na pasek. Ostatnia scena natomiast należy do Vivienne Westwood. To właśnie w stroje autorstwa projektantki, które w sprzedaży dostępne są od 6 grudnia, zostały ubrane Naomi Campbell i Valerie Morris-Campbell.