1400 przepracowanych godzin, ponad 100 zasianych drzew, 140 wolontariuszy – Marketing Investment Group podsumowuje swoje działania w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu. Jako wyłączny dystrybutor marki Timberland w Polsce umożliwia wszystkim pracownikom przepracowanie 40 pełnopłatnych godzin na rzecz ochrony środowiska i społeczności lokalnych. Ci realizują chęć pomagania poprzez 2 doroczne eventy, organizowane od 2005 roku.
-
CSR, wolontariat pracowniczy – to nie są dla nas puste hasła. MIG od lat realnie pracuje na rzecz domów dziecka, placówek opieki nad maluchami, sprząta lasy w całej Polsce, odnawia środowisko naturalne poprzez sadzenie roślin i drzew. Strategia odpowiedzialnego biznesu to nie jednorazowa akcja, to nasz sposób działania na co dzień – mówi Joanna Zając-Cekiera, rzecznik prasowy Marketing Investment Group.
2012 to znaczący rok dla marki Timberland, która świętuje 20-lecie powstania programu „Path-of-Service”. Co roku angażuje pracowników w dwa eventy: wsparcie lokalnych społeczności w ramach akcji Serv-a-Palooza oraz pracę na rzecz ochrony środowiska - akcja Earth Day.
-
Firma Marketing Investment Group, jako wyłączny dystrybutor marki Timberland w Polce, aktywnie realizuje globalne założenia od samego początku czyli 2002 roku. Na początku nasi pracownicy jeździli na akcje organizowane w całej Europie. Od 2005 roku samodzielnie organizujemy eventy na terenie całej Polski – dodaje Joanna Zając-Cekiera.
W maju 2012 roku ponad 80 pracowników z Grupy MIG pracowało w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Mrągowie. 25 października wolontariusze z całej Polski wyremontowali i posprzątali teren wokół Domu Dziecka w Sieborowicach pod Krakowem. W akcji wzięło udział 60 pracowników z całej Grupy MIG - także z sieci Sizeer, 50 style i Umbro.
Zobacz sklepy Sizeer w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Sizeer
Zobacz sklepy 50 style w centrach handlowych
Tagi: