Redakcja rocznika Shopping Mall Marketing, przyznaje Magdzie Polaszek pełniącej funkcję Starszego Specjalisty ds. Marketingu w poznańskim King Cross Marcelin tytuł Marketing Managera Roku.
Wywiad z Magdą ukaże się jeszcze w tym miesiącu na łamach jedynego w roku, 250 stronnego projektu wydawniczego, opisującego działania marketingowe najciekawszych centrów i sieci handlowych z całej Polski. SHOPPING MALL MARKETING 2018 to już 7. edycja projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najważniejszych osób wśród centrów handlowych, najemców sieciowych, właścicieli galerii oraz firm zarządzających! Poniżej przedstawiamy layout okładki aktualnego wydania periodyku:
Ponadto w projekcie obecncyh będzie aż 80 menadżerów i dyrektorów zarządzających sektora RETAIL, dzielących się wiedzą i podsumowujących efekty pracy w zakresie komunikacji z klientami. Wśród uczestników obecni są m.in:
Sponsor Projektu:
NEINVER jest jedną z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości, wyspecjalizowaną w zarządzaniu pełnym cyklem życia projektów: budowa, najem, finansowanie i zarządzanie szerokim wachlarzem produktów, zwłaszcza w sektorze handlowym i logistycznym. NEINVER działa obecnie w ośmiu krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Holandii i Czechach, zarządzając 21 obiektami o łącznej powierzchni handlowej 539 000 m². Od ponad 20 lat, strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych, funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY. W Polsce NEINVER zarządza obecnie siecią centrów outlet FACTORY (Warszawa Ursus, Warszawa Annopol, Kraków, Poznań), parkami handlowymi Futura (Kraków i Wrocław) oraz Galerią Malta w Poznaniu