Magazyn Galeriehandlowe.pl – październik 2012

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-16 | 15:26
Po raz ostatni przedstawiamy Państwu internetowe wydanie Magazynu Galeriehandlowe.pl, serdecznie zapraszając do zakupu drukowanego wydania naszego pisma, które od października dostępne jest w 500 punktach sprzedaży detalicznej na terenie całej Polski.
W najnowszym wydaniu Magazynu Galeriehandlowe.pl zmianie uległa również zawartość merytoryczna przedstawianych treści. Pojawiły się nowe działy tematyczne przedstawiające informacje z rynku powierzchni komercyjnych z zagranicy. Proponujemy Państwu również kilka stron interesujących nowości produktowych i pomysłów na spędzenie popołudnia lub weekendu.
W październikowym wydaniu znajdą Państwo garść aktualnych informacji branżowych, ciekawe wywiady i opinie ekspertów:
TRENDY

  • Trudne czasy dla galanterii skórzanej?
Branża galanterii skórzanej wielu osobom kojarzy się zazwyczaj z produktami z wyższej półki cenowej. Uzupełnienie codziennych strojów o elementy skórzane nie dla wszystkich stanowi bowiem priorytet. Czy takie postrzeganie galanterii skórzanej na polskim rynku detalicznym sprzyja jej rozwojowi?
  • Jak galerie dobierają najemców?
Mnogość galerii handlowych oraz coraz większe wymagania ze strony klientów powoduję wzrost konkurencji pomiędzy zarządcami obiektów handlowo-rozrywkowych. Do utworzenia sprawnie funkcjonującego centrum handlowego, oprócz kapitału, niezbędne jest właściwe nakreślenie jego oferty, czyli stworzenie najbardziej optymalnego tenant mixu
EVENTY W CENTRACH HANDLOWYCH

  • Wiedza się opłaca, czyli edukacja w centrum handlowym
Współczesny świat wypełniony jest mnóstwem informacji. Coraz lepsze możliwości technologiczne oraz coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do wiedzy powodują, że nauczyć się czegoś nowego można praktycznie wszędzie. Edukacyjny trend nie omija również centrów handlowych. Wg raportu „Eventy w centrach handlowych” opracowanego przez redakcję Galeriehandlowe.pl i opublikowanego w lutym br. wynika, że eventy o charakterze edukacyjnym, czyli wszystkie te akcje, w których uczestnicy wzbogacali się o nowe doświadczenia, uplasowały się na 4. miejscu zestawienia obejmując 9% z 4 tys. wydarzeń
  • Podwójne zyski dzięki… Św. Mikołajowi
Śnieżna kraina, czarodziejski zamek, renifery, elfy i oczywiście Św. Mikołaj. Pomysłów na mikołajkową imprezę w centrum handlowym nie brakuje. Nieograniczonej wyobraźni na przeszkodzie może stanąć jedynie ograniczony budżet centrum handlowego
NOWE TECHNOLOGIE

  • Ostre starcie
Mówi się, iż diabeł tkwi w szczegółach. Jest to szczera prawda. Każdy obiekt handlowy walczy o nieskazitelną czystość. Ogromny wkład w utrzymaniu w porządku tak wielkiego budynku mają oczywiście firmy sprzątające, jednakże należałoby docenić siłę mat oraz wycieraczek wejściowych, które codziennie zmagają się z tysiącami par butów klientów naszych galerii handlowych
  • Zimowy problem centrów handlowych
Łopatą, środkami chemicznymi, odśnieżarką… Jak efektywnie usunąć zalegający śnieg i zwisające sople? Kiedy należy zamówić firmę, odpowiedzialną za odśnieżenie dachu i usuwanie sopli? I przede wszystkim, ile to wszystko kosztuje?
  • Oszczędne Zarządzanie Energią
Doceniane i wykorzystywane poza granicami, w Polsce prawie niewidoczne. Pozwalają na znaczne oszczędności w centrach handlowych, poprzez możliwość użycia energii na miejscu, bez jakichkolwiek strat przesyłowych. Obiekty w naszym kraju bardzo rzadko z nich korzystają, ponieważ cały czas jest to trend, który cieszy się zainteresowaniem głównie ze względów PR-owych. Czy odnawialne źródła energii (OZE) mają zatem szansę na szersze zaistnienie w polskich centrach handlowych?
WYWIAD

  • Najem nigdy nie jest dziełem przypadku
W branży nieruchomości od blisko 16 lat. Karierę rozpoczęła w 1996 roku w Healey & Baker Company jako Leasing Manager. Była odpowiedzialna za najem w pierwszych powstających centrach handlowych w Polsce takich jak: Reduta, Targówek, Klif Warszawa, Auchan Piaseczno. Dziś w specjalnej rozmowie z redakcją Galeriehandlowe.pl Wanda Bakalarczyk – Pióro, dyrektor działu najmu METRO PROPERTIES analizuje współczesny rynek najmu oraz zdradza swoją receptę na sukces
  • To dopiero początek…
Marionnaud to aktualnie jeden z trzech najważniejszych graczy w branży perfumeryjnej w Polsce. Obecny na 11 rynkach europejskich, a w Polsce od lat 90-tych, z sukcesem buduje wizerunek luksusowej marki. Od momentu przejęcia Marionnaud przez A.S. Watson, firma przechodzi okres restrukturyzacji. O zaistniałych zmianach, a także planach na najbliższy rok, w specjalnym wywiadzie dla redakcji Galeriehandlowe.pl mówią Emilia Ambrożek, dyrektor operacyjny oraz Remigiusz Banach, kierownik ds. rozwoju sieci
Pobierz darmową wersję on-line

Pobranie pliku jest bezpłatne
Wszystkich Państwa zainteresowanych prenumeratą Magazynu Galeriehandlowe.pl w wersji papierowej prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego:

Przypominamy, że Magazyn Galeriehandlowe.pl dostępny jest w salonach Empik na terenie całego kraju. Zobacz gdzie kupić gazetę TUTAJ
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-08-11 do 2012-08-12

Zobacz także

Magazyn Galeriehandlowe.pl – październik 2012

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.