W październikowym wydaniu znajdą Państwo garść aktualnych informacji branżowych, ciekawe wywiady i opinie ekspertów:
TRENDY
-
Trudne czasy dla galanterii skórzanej?
Branża galanterii skórzanej wielu osobom kojarzy się zazwyczaj z produktami z wyższej półki cenowej. Uzupełnienie codziennych strojów o elementy skórzane nie dla wszystkich stanowi bowiem priorytet. Czy takie postrzeganie galanterii skórzanej na polskim rynku detalicznym sprzyja jej rozwojowi?
-
Jak galerie dobierają najemców?
Mnogość galerii handlowych oraz coraz większe wymagania ze strony klientów powoduję wzrost konkurencji pomiędzy zarządcami obiektów handlowo-rozrywkowych. Do utworzenia sprawnie funkcjonującego centrum handlowego, oprócz kapitału, niezbędne jest właściwe nakreślenie jego oferty, czyli stworzenie najbardziej optymalnego tenant mixu
EVENTY W CENTRACH HANDLOWYCH
-
Wiedza się opłaca, czyli edukacja w centrum handlowym
Współczesny świat wypełniony jest mnóstwem informacji. Coraz lepsze możliwości technologiczne oraz coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do wiedzy powodują, że nauczyć się czegoś nowego można praktycznie wszędzie. Edukacyjny trend nie omija również centrów handlowych. Wg raportu „Eventy w centrach handlowych” opracowanego przez redakcję Galeriehandlowe.pl i opublikowanego w lutym br. wynika, że eventy o charakterze edukacyjnym, czyli wszystkie te akcje, w których uczestnicy wzbogacali się o nowe doświadczenia, uplasowały się na 4. miejscu zestawienia obejmując 9% z 4 tys. wydarzeń
-
Podwójne zyski dzięki… Św. Mikołajowi
Śnieżna kraina, czarodziejski zamek, renifery, elfy i oczywiście Św. Mikołaj. Pomysłów na mikołajkową imprezę w centrum handlowym nie brakuje. Nieograniczonej wyobraźni na przeszkodzie może stanąć jedynie ograniczony budżet centrum handlowego
NOWE TECHNOLOGIE
Mówi się, iż diabeł tkwi w szczegółach. Jest to szczera prawda. Każdy obiekt handlowy walczy o nieskazitelną czystość. Ogromny wkład w utrzymaniu w porządku tak wielkiego budynku mają oczywiście firmy sprzątające, jednakże należałoby docenić siłę mat oraz wycieraczek wejściowych, które codziennie zmagają się z tysiącami par butów klientów naszych galerii handlowych
-
Zimowy problem centrów handlowych
Łopatą, środkami chemicznymi, odśnieżarką… Jak efektywnie usunąć zalegający śnieg i zwisające sople? Kiedy należy zamówić firmę, odpowiedzialną za odśnieżenie dachu i usuwanie sopli? I przede wszystkim, ile to wszystko kosztuje?
-
Oszczędne Zarządzanie Energią
Doceniane i wykorzystywane poza granicami, w Polsce prawie niewidoczne. Pozwalają na znaczne oszczędności w centrach handlowych, poprzez możliwość użycia energii na miejscu, bez jakichkolwiek strat przesyłowych. Obiekty w naszym kraju bardzo rzadko z nich korzystają, ponieważ cały czas jest to trend, który cieszy się zainteresowaniem głównie ze względów PR-owych. Czy odnawialne źródła energii (OZE) mają zatem szansę na szersze zaistnienie w polskich centrach handlowych?
WYWIAD
-
Najem nigdy nie jest dziełem przypadku
W branży nieruchomości od blisko 16 lat. Karierę rozpoczęła w 1996 roku w Healey & Baker Company jako Leasing Manager. Była odpowiedzialna za najem w pierwszych powstających centrach handlowych w Polsce takich jak: Reduta, Targówek, Klif Warszawa, Auchan Piaseczno. Dziś w specjalnej rozmowie z redakcją Galeriehandlowe.pl Wanda Bakalarczyk – Pióro, dyrektor działu najmu METRO PROPERTIES analizuje współczesny rynek najmu oraz zdradza swoją receptę na sukces
Marionnaud to aktualnie jeden z trzech najważniejszych graczy w branży perfumeryjnej w Polsce. Obecny na 11 rynkach europejskich, a w Polsce od lat 90-tych, z sukcesem buduje wizerunek luksusowej marki. Od momentu przejęcia Marionnaud przez A.S. Watson, firma przechodzi okres restrukturyzacji. O zaistniałych zmianach, a także planach na najbliższy rok, w specjalnym wywiadzie dla redakcji Galeriehandlowe.pl mówią Emilia Ambrożek, dyrektor operacyjny oraz Remigiusz Banach, kierownik ds. rozwoju sieci
Pobierz darmową wersję on-line
Pobranie pliku jest
bezpłatne
Wszystkich Państwa zainteresowanych prenumeratą Magazynu Galeriehandlowe.pl w wersji papierowej prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego:
Przypominamy, że Magazyn Galeriehandlowe.pl dostępny jest w salonach Empik na terenie całego kraju. Zobacz gdzie kupić gazetę TUTAJ