Magazyn Galerie Handlowe - marzec 2018

2018-03-07 | 09:00

Nowoczesne technologie coraz bardziej zmieniają oblicze współczesnego handlu. Marki, które nie będa korzystały z technologicznych dźwigni i nie będą szły ramie w ramię w obowiązującymi trendami, bardzo szybko poczują na karku oddech konkurencji. Już dziś humanoidalne roboty zastępują człowieka w wielu dziedzinach. Czy zastąpią go również w handlu? Zachęcamy do lektury Magazynu Galerie Handlowe, ciekawych wywiadów z ekspertami sektora RETAIL i istotnych opinii nt. przyszłości branży.

 


Renata Kinde-Czyż, Prezes Zarządu METRO Properties: Nigdy nie idziemy na skróty

W swojej pracy nigdy nie idzie na skróty i wymaga też tego od swojego zespołu. Jest stanowcza, nie toleruje nieetycznych zachowań. Uważa, że nie ma długofalowych relacji bez wzajemnego zaufania i szczerych intencji. Codziennie stara się mieć otwarty umysł, czerpać wiedzę od najlepszych, a w METRO PROPERTIES pracuje jak we własnej firmie. Chciałaby też, aby centra handlowe przyszłości zachwycały za każdym razem. Czy właśnie do tego dąży Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO PROPERTIES?


 

Humanoidalna przyszłość

Od automatyzacji i sztucznej inteligencji nie ma odwrotu. Stała się ona faktem. Już dziś humanoidalne roboty mogą zastąpić człowieka w wielu czynnościach, szczególnie w obszarach jak powtarzalne automatyczne zadania. Robotom brakuje jednak emocji i empatii, nie odróżniają dobra od zła. Nie mają pamięci emocjonalnej, nie są w stanie rozpoznać, co w danej chwili się liczy, co jest najważniejsze. Czy łatwo będzie im zastąpić relacje, więzi, społeczności, które tworzymy z innymi ludźmi?


 

Katarzyna Gawlik, Asset Manager Poland & Germany, Członek Zarządu IKEA Centres Polska: Rynek ewoluuje, a wraz z nim nasze centra

Rosnąca frekwencja i obroty, pomimo silnej konkurencyjności otoczenia, potwierdzają stabilną pozycję obiektów IKEA Centres na rynku polskich galerii handlowych. Rozbudowa działań marketingowych i eventowych, podążanie za zmieniającymi się oczekiwaniami Klientów, współpraca z lokalnymi instytucjami i urzędami oraz budowanie wizerunku obiektów odpowiedzialnych społecznie, a także nacisk na zrównoważony rozwój – to recepta na sukces według Katarzyny Gawlik, Asset Manager Poland & Germany, Członka Zarządu IKEA Centres Polska.


 

Łukasz Gądek, COO, CityFit: Innowacja potrzebuje soldnych korzeni

Aktywność fizyczna staje się fundamentalnym i nieodłącznym elementem codziennego życia coraz większej liczby Polaków. Tak dzieje się w każdym odpowiedzialnym i świadomym społeczeństwie, które aspiruje do utrzymania wysokiej jakości życia do późnych lat. Fitness to też sposób na spędzanie czasu wolnego. Regularnie trenuje także Łukasz Gądek, COO w sieci klubów fitness CityFit. Rozmawiamy o rosnącej świadomości wpływu aktywności i prawidłowej diety na profilaktykę chorób cywilizacyjnych oraz o rozwoju technologii, który odzwierciedla się także w klubach fitness.


 

Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik: Nasza branża jest w trakcie podwójnej rewolucji

Mole Mole to nowy format księgarń rozwijanych od 2017 roku przez Grupę Empik. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i nieśpieszne zakupy. Mole książkowe znajdą tu spokój, wyjątkową atmosferę i świetną selekcję tytułów. Na wygodnych siedziskach w otoczeniu drewna i jasnych kolorów można się zatrzymać i zaczytać. O rynku księgarń w Polsce, ustawie ujednolicającej cenę książek i absolutnych hitach minionego roku rozmawiamy z Ewą Szmidt-Belcarz, Prezesem Grupy Empik


 

Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający w Jet Line: Potęga autentyczności

Współczesny advertising pokazuje, że konsumenci stali się bardziej świadomi produktów, częściej wybierając te marki, które niosą za sobą pozytywne wartości i myślą o otoczeniu, w jakim funkcjonują. Społeczna odpowiedzialność biznesu staje się trendem, także i od reklam oczekuje się, by były odpowiedzialne. Ponadto coraz częściej firmy i korporacje spodziewają się, że agencje reklamowe zadbają nie tylko o komunikację, lecz także o stronę wizerunkową kluczowych procesów biznesowych. Dlatego branży coraz bliżej do konsultingu. O współczesnym rynku reklamy rozmawiamy z Andrzejem Słomką, Dyrektorem Zarządzającym, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w Jet Line.


 

DEKRA: Zarządzanie programem lojalnościowym w zgodzie z nowymi przepisami

Rozporządzenie nr 2016/679 (tzw. RODO/GDPR) zacznie obowiązywać 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej. Wprowadza szereg nowych i zmienionych wymagań dla wszystkich organizacji, które gromadzą i przechowują dane osobowe (np. Klientów). Również firmy z sektora FMCG muszą na czas dostosować swoje działania, procedury i dokumentację.

 


Zobacz inne wywiady w Magazynie Galerie Handlowe.


Zapytaj o wywiad w miesięczniku.


Zobacz rocznik - Shopping Mall Marketing 2018.


Poznaj stałych uczestników Magazynu GH.


 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galerie Handlowe

Magazyn Galerie Handlowe - marzec 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.