Komputronik rozpoczyna rok dwoma nagrodami

2019-01-25 | 09:30

Komputronik został wyróżniony tytułem Superbrands i Gwiazdą Jakości Obsługi. W wyniku badań konsumenckich i głosowania ekspertów został po raz drugi uznany za najsilniejszy polski brand w swojej kategorii, a także za jedną z najbardziej przyjaznych konsumentowi marek w naszym kraju.

Superbrands Polska 2019

Organizacja Superbrands to niezależna, międzynarodowa jednostka działająca od przeszło 20 lat w ponad 80 krajach, badająca, prezentująca studium i wyróżniająca marki, które osiągnęły rynkowy sukces. Ideą projektu Superbrands jest odnalezienie najsilniejszych brandów na poszczególnych rynkach - takich, które zdobyły najlepszą reputację w swojej dziedzinie i zaprezentowanie ich osiągnięć, aby mogły stać się inspiracją dla innych. W Polsce, gdzie certyfikacja funkcjonuje od roku 2004, zakończyła się właśnie 13 edycja konkursu wyłaniająca Suberbrands Polska 2019.

O tym, kto zostanie laureatem tytułu, decydują wspólnie z tzw. Radą Marek Polacy, biorący udział w największym w kraju konsumenckim badaniu Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia. Rada Marek natomiast składa się z grona ekspertów z wieloletnim doświadczeniem z dziedziny marketingu, strategii, mediów, wizerunku, badań, reklamy i PR-u, którzy stanowią grono doradcze dla Superbrands, a wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę firm za całokształt działalności.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2019
 
Misją organizatorów programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce, co czynią od 12 lat, wybierając i nagradzając najbardziej przyjazne konsumentowi marki. Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to znak dla klientów, ale także dla pracowników, podwykonawców, partnerów biznesowych i inwestorów, że mają do czynienia z godną zaufania firmą, która pielęgnuje wartości takie jak lojalność, solidarność i otwartość względem drugiego człowieka oraz reprezentuje najwyższe standardy obsługi.

Jednym z priorytetów naszej działalności jest zaspokajanie rosnących oczekiwań kupujących, co umożliwia realizacja badań satysfakcji klienta, które prowadzimy obecnie w różnych kanałach. Robimy również wszystko, by zapewnić naszym doradcom w salonach liczne szkolenia produktowe, dzięki którym są oni dla naszych klientów prawdziwymi  ekspertami, a wiemy, że dla kupujących jest to element równie istotny, jak dostarczana przez nas szeroka oferta produktowa. Dzięki temu faktycznie jesteśmy chwaleni za wysoki poziom obsługi i kompetencje, a klienci coraz liczniej odwiedzają nasze salony. Statystyki mówią, że w 2017 i 2018 roku zanotowaliśmy w nich wzrost odwiedzin o prawie 7%. W dobie rosnącej sprzedaży internetowej i ograniczeń handlu w niedzielę, to bardzo satysfakcjonujący wynik

– uzupełnia Bernard Bocian, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej w Komputronik S.A.

Laureaci Gwiazdy Jakości Obsługi wybierani są na podstawie opinii konsumentów wyrażanych przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz w aplikacji mobilnej Premia360. Następnie, przy współpracy z ekspertami z SecretClient®, najlepiej oceniane marki zostają poddane badaniu ankietowemu metodą CAWI. Tytuł ostatecznie otrzymują te firmy, które uzyskały wysokie noty od klientów, dobry wynik w badaniu, a także z uwagi na swój model i poziom obsługi, wyróżniły się na tle swojej branży, uzyskując od konsumentów rekomendacje na rok 2019. Uroczyste wręczenie statuetek zwycięskim markom odbędzie się symbolicznie – podczas Międzynarodowego Dnia Konsumenta, 15 marca br.

Ogromnym zaszczytem jest dla nas otrzymywanie nagród, na których przyznanie wpływ mają specjaliści i eksperci, ale co ważniejsze, nasi klienci. Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaufanie, którym nas obdarzają. Każdego dnia dokładamy starań, aby standard obsługi w naszych salonach i sklepie internetowym był na najwyższym poziomie. Zarówno Gwiazda Jakości Obsługi, jak i tytuł Superbrands trafiły w nasze ręce nie po raz pierwszy, co stanowi dla nas ogromny powód do dumy. To, że kolejny rok udało nam się utrzymać w gronie wyróżnionych mamy nadzieję dowodzi, że nie spoczywamy na laurach, tylko konsekwentnie dbamy zarówno o rozwój marki, jak i satysfakcję naszych klientów

– mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik.

W rok 2019 Komputronik wszedł zdecydowanym krokiem. Jest to bezpośrednia kontynuacja dobrej passy roku 2018, w którym firma także mogła pochwalić się wieloma osiągnięciami – 1 miejscem w organizowanym przez Ceneo rankingu najbardziej zaufanych sklepów internetowych w kategorii „Technologia”, obecnością w czołówce (4 miejsce) zestawienia przygotowanego przez Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA), analizujący polski rynek e-commerce, a także 1 miejscem tego zestawienia w kategorii produktów z działu laptopy. W rankingu gazety „Wprost”, notującym największe polskie firmy, umieszczono go zaś na 71 miejscu. Sukces na rynku komercyjnym docenili także jego partnerzy, miedzy innymi: Microsoft, HP i Dell, którzy przyznali mu liczne, biznesowe wyróżnienia.

Tagi: Komputronik Monika Rakoniewska Bernard Bocian
Oceń artykuł:

Źródło: Komputronik

Komputronik rozpoczyna rok dwoma nagrodami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.