CH Turawa Park konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku opolskich obiektów handlowych. W porównaniu z 2013 rokiem centrum odnotowało zarówno wzrost odwiedzalności (5 procent), jak i zwiększenie obrotów (na poziomie 10 procent). Do grona najemców dołączyło aż siedem nowych marek.
– Doskonałe wyniki, cieszącego się coraz większą popularnością centrum handlowego Turawa Park, to efekt przemyślanej strategii skierowanej zarówno do klientów centrum, jak
i naszych najemców – informuje Agnieszka Muż, asset manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem. –
Wzrost obrotów i odwiedzalności w stosunku do 2013 roku to m.in. efekt intensywnej współpracy z najemcami oraz regularnego poszerzania zakresu działań promocyjnych, np. o program lojalnościowy – zaznacza.
W wyniku realizowanych działań w ostatnim czasie do grona najemców obiektu dołączyli: sklep sportowy Fightline Shop, pralnia Perfect Clean oraz oferujący wysokiej jakości, oryginalne produkty z Niemiec Pewex. W ciągu całego 2014 roku Turawa Park pozyskała również wielu innych najemców, między innymi Carry, T-Mobile, Szachownicę czy plac zabaw - Bajkowy Labirynt. Z kolei marka CCC podjęła decyzję o zwiększeniu powierzchni swojego lokalu o ponad 120 mkw.
–
Podejmowane przez nas działania i prezentowane wyniki pokazują, jak dużym potencjałem dysponuje CH Turawa Park– podkreśla Agnieszka Muż.
Tagi: