Ofensywa Grupy MIG w zakresie powiększania sieci detalicznych trwa – dziś zostały otwarte kolejne dwa salony 50 style – w Jarosławiu oraz w Tczewie. 50 style to koncept, oferujący produkty znanych marek tj.: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto oraz FeeWear w atrakcyjnych cenach, dlatego zdobywa zaufanie stale powiększającej się grupy klientów w średnich polskich miastach.
Najważniejszą cechą sieci 50 style to szeroka oferta produktowa oraz duża powierzchnia każdego ze sklepów. 204 mkw. ma sklep w Tczewie, 260 mkw. w Jarosławiu, ale są też i takie lokalizacje jak 50 style w Olsztynie, który dysponuje powierzchnią aż 600 mkw.
-
50 style to koncept wolumenowy. To znaczy, że nasz klient na dużej powierzchni może liczyć na interesujący i bardzo szeroki wybór produktów z kategorii odzież, obuwie, akcesoria – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group, właściciela marki 50 style. –
Nasz Klient poszukuje promocji, ale to także osoba z nieco zasobniejszym portfelem. Kluczem są znane marki, które oferują jakość i wyjątkowość swoich kolekcji - dodaje.
Sklepy w Jarosławiu i w Tczewie to kolejno 44. i 45. sklep w obrębie sieci i odpowiednio 29. i 30. otwarte na zasadach franczyzy.
–
50 style cieszy się dużym zainteresowaniem naszych partnerów biznesowych. Stale otrzymujemy zapytania z ich strony o możliwość otwarcia kolejnych lokalizacji. Stawiamy jednak warunki – obiekt musi mieć przynajmniej 200 m2 powierzchni i znajdować się w dobrej lokalizacji handlowej. My zapewniamy towar oraz know-how, jako doświadczona firma z 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku – dodaje Katarzyna Kamińska-Nobis.
Zobacz sklepy 50 style w centrach handlowych
Tagi: