Klienci Lidla mogą liczyć na więcej radości życia

2018-05-07 | 11:52

Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów – wybrane z nich - opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci jak  zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”. Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „Więcej na radość z życia” to hasło nowej kampanii, a zarazem zmiana claimu firmy.

Czym jest radość z życia?
„Radość życia” to chwile spędzone wraz z najbliższymi, poznawanie świata i jego zakątków – zarówno tych bliższych jak i dalszych, pasje oraz hobby, w które wkładamy całe serce, a także proste codzienne przyjemności np. dobry film czy spacer w parku. Każdy definiuje „radość z życia” w inny, odmienny sposób, ważne by czerpać ją „całymi garściami”. To właśnie „radość z życia” jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla. Opowiedzą oni o tym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.

- Bardzo nam miło, że już teraz możemy zaprezentować Państwu naszą nową kampanię. Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej - my chcemy pokazać jak „radość z życia” definiują Polacy i jak Lidl może pomóc w jej realizacji. Wierzymy, że dzięki doświadczeniu zakupów w Lidlu dajemy naszym klientom możliwość oszczędzania pieniędzy i czasu, a zaoszczędzone zasoby możemy przeznaczyć na celebrowanie czasu wypełnionego radością z najbliższymi

- mówi Maksymilian Braniecki, Prezes Lidl Polska.

Wysoka jakość, niska cena
Czynnikiem wyróżniającym asortyment sieci Lidl jest nie tylko sprawdzona, wysoka jakość ale także atrakcyjnie niska cena. Oszczędzając na codziennych zakupach, każdy może zyskać więcej możliwości na realizowanie swojej definicji „radości z życia”. W każdej odsłonie nowej kampanii Lidla, swoją historię opowiedzą inni bohaterowie, klienci Lidla, którzy zaproszą do swojego domu i otoczenia, prezentując własne, radosne momenty. Kampania będzie realizowana w kanałach ATL i BTL od 7 maja 2018r. Za realizację kampanii odpowiadają agencję GPD i Havas oraz Performance Media.

Tagi: Lidl Kampanie marketingowe
Oceń artykuł:

Źródło: Lidl

Klienci Lidla mogą liczyć na więcej radości życia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.