Pod wybranymi marketami Kaufland pojawiły się Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. W ten sposób obie firmy dbają o komfort i bezpieczeństwo swoich klientów.
W obliczu pandemii staramy się zapewnić naszym klientom nie tylko dostęp do podstawowych produktów spożywczych czy higienicznych, ale także szereg usług, które cechuje oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Przykładem tego jest dostarczanie zakupów bezpośrednio do domu za pośrednictwem Everli czy też usługa Click&Collect umożliwiająca zdalną rezerwację produktów. Dzięki kooperacji z firmą IKEA stwarzamy naszym klientom kolejną możliwość – bezpieczny i wygodny odbiór zamówień dokonanych online w sklepie partnera przy okazji wizyty w naszym markecie. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie ucieszy zarówno klientów sklepu IKEA, jak i sieci Kaufland
– komentuje Maja Szewczyk z Kaufland Polska.
Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA działają obecnie przy siedmiu sklepach Kaufland. Ponieważ usługa spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów, zostanie rozszerzona o kolejne lokalizacje. Na wybranych parkingach należy szukać wydzielonej przestrzeni z samochodem IKEA.
Uruchomione Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA: