Od stycznia do września 2012 roku sieć Intersport Polska wypracowała zysk brutto w wysokości 2.460 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego spółka odnotowała stratę brutto na poziomie 4.423 tys. zł.
Narastająco, od stycznia do września 2012 roku, spółka Intersport Polska S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 175.260 tys. zł, co stanowi wzrost o 24,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku (140.966 tys. zł).
W III kwartale 2012 roku spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 50.331 tys. zł, czyli wyższe o 17,4% niż w III kwartale 2011 roku, w którym odnotowano obrót w wysokości 42.877 tys. zł. Dzięki utrzymaniu w salonach Intersport wzrostowego trendu sprzedaży w III kwartale br. wynik poprawiono o 18,1%, odnotowując stratę brutto w wysokości 2.692 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2011 roku strata wyniosła 3.288 tys. zł.
Zarząd Intersport przypomina, że spółka, rokrocznie w tym okresie odnotowuje straty, a sukcesem jest ich minimalizowanie. Sezonowość sprzedaży to typowe zjawisko w branży sportowej wynikające z niższych cen jednostkowych - asortymentu letniego. Szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2012 roku zostanie opublikowany 14 listopada 2012 roku, po ostatecznym zweryfikowaniu wszystkich danych.
Zobacz sklepy Intersport w centrach handlowych
Tagi: