Od kilku miesięcy w Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb Klientów.
W pierwszym etapie modernizacji powstała nowoczesna strefa restauracyjna, w której pojawiły się zarówno restauracje znane płocczanom, jak i popularni operatorzy gastronomiczni nieobecni dotychczas na płockim rynku. Foodcourt został przeniesiony z drugiego poziomu na pierwsze piętro, bezpośrednio nad wejście główne do Galerii. To doskonała lokalizacja znajdująca się w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem, a strefą rozrywkową, w skład której wchodzi m.in. kino i kręgielnia. Dostęp do naturalnego światła zapewnia wielkie okno z panoramicznym widokiem na miasto. Integralną częścią strefy jest interaktywny, darmowy kidsplay. Nowe miejsce zostało bardzo dobrze przyjęte przez klientów.
- Teraz rozpoczęliśmy kolejny etap modernizacji. Jest on związany z wprowadzeniem nowych marek z sektora fashion, które zajmą łączną powierzchnię przekraczającą 2.000 mkw.
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
- Zmieniona zostanie także przestrzeń pod Dużą Kopułą. Równocześnie zmodernizowany i odświeżony zostanie supermarket Piotr i Paweł. Dzięki prowadzonym pracom w najbliższym czasie zaoferujemy klientom nowe, odświeżone wnętrze. Pragniemy również podkreślić, że planując prowadzone prace dołożyliśmy starań, aby nie kolidowały one z bieżącym funkcjonowaniem sklepu
– informuje Marcin Sadowski, właściciel supermarketu w Galerii Wisła.
Zwyczaje zakupowe klientów stale ewoluują, a tym samym zmieniają się ich oczekiwania w stosunku do miejsc, w których spędzają czas i robią zakupy. Efektem prowadzonych prac będzie przebudowa i odświeżenie ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła.
Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej
z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m², z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m². Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, Reserved, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker, Medicine, Venezia.
Galerią Wisła zarządza firma JLL, która jest również odpowiedzialna za komercjalizację obiektu.