Floryda: kościół w galerii i wydarzenia „przyjazne” Instagramowi

2018-04-13 | 10:00

Shopping malle na Florydzie robią, co mogą, by nie przegrać z internetem. Jedne stawiają na nietypowych najemców, takich jak... kościół, który zapewni ruch w niedzielę. Inni dbają, by wydarzenia odbywające się w galerii dobrze wyglądały na Instagramie.

Okazuje się, że coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy dane wydarzenie dobrze prezentuje się w mediach społecznościowych. Jedzenie czy zakupy można zamówić do domu, a żeby odbyć trening czy zobaczyć nowy film wcale nie trzeba opuszczać własnego salonu. Dlatego klienci chętnie odwiedzają galerie handlowe tylko wtedy, gdy można później odpowiednio zaprezentować to w mediach społecznościowych. Przykład takich imprez to te z dekoracjami z żywych kwiatów, możliwość przejścia metamorfozy czy nietypowe doświadczenia kulinarne jak japońska ceremonia herbaty czy pokaz cukierniczy.

Inny pomysł to uwzględnianie wśród najemców tych, którzy zapewnią gwarantowany ruch. Stąd planowane na początek roku przez Indian River Mall otwarcie kościoła. Zarządcy galerii tłumaczą, że interesujących najemców jest coraz trudniej przyciągnąć, a kościół sprawi, że całe rodziny będą obecne w centrum przynajmniej w niedzielę.

Amerykańskie galerie handlowe kiedyś były centrami dla lokalnych społeczności i głównym miejscem, w którym robiono zakupy. Zmieniło się to głównie za sprawą internetu – w ciągu ostatnich sześciu lat sam Amazon zarejestrował wzrost wartości sprzedaży z 16 mln do 80 mln dolarów. Kilka dekad wcześniej wraz z boomem budowlanym shopping malli przybywało dwa razy szybciej, niż mieszkańców amerykańskich miast i miasteczek – tak wynika z raportu Global Retail & Technology. Dziś ten nadmiar przestrzeni handlowej w USA jest szczególnie dotkliwy.

Obecnie na mieszkańca Europy przypada 0,2 m kw. powierzchni handlowej w galeriach, podczas gdy na Amerykanina ponad 2,5 m kw. Kreatywne podejście może być jedynym sposobem dla wielu takich miejsc w USA, by przetrwać.

Tagi: Indian River Mall Global Retail & Technology
Oceń artykuł:

Źródło: www.fortlauderdaledaily.com

Floryda: kościół w galerii i wydarzenia „przyjazne” Instagramowi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.