KUC tworzy idee, kreuje wizerunek i pomnaża kapitał marek. Zgodnie ze standardami i celowo poza nimi. Według wskazówek i oczekiwań Klientów oraz własnej nieprzymuszonej intuicji. Firma obecna będzie w rocznym projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2019.
Eksperci KUC nie boją się kompromisów, ale mają swoje zdanie, uparcie dążąc do osiągnięcia celu. Specjalizują się w realizacji kompleksowych strategii reklamowych oraz zintegrowanych programów promocyjnych i lojalnościowych. Działają w oparciu o kompetencje trzech spółek:
Firma oraz powiązane z nią spółki służą kreatywnym i operacyjnym wsparciem również w działaniach prowadzonych kanale B2B. Obejmuje to także prezentację klientów na targach branżowych.
Firma Reklamowa Kuc ma siedzibę główną w Krakowie. Dysponuje ponad 20-letnim doświadczeniem w obsłudze obiektów komercyjnych, w tym centrów handlowo-rozrywkowych. W bardzo bogatym portfolio firmy znajdują się projekty i kampanie na rzecz czołowych polskich obiektów. Blisko 40 z nich to kampanie nominowane lub nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak: ICSC Solal Marketing Awards lub PRCH Retail Awards. Mówi się, że to Oskary i Złote Lwy naszego marketingowego świata galerii handlowych.
Zainteresowani? Niechaj teraz przemówią do Was obrazy. Zapraszamy na stronę internetową kuc.com.pl.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: