We wtorek, 13 marca odbyło się uroczyste wręczenie nagród „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców”, które są jedynym na polskim rynku wyróżnieniem przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. W tegorocznej edycji nagrodę główną zdobyła firma Lidl Polska.
Zwycięzcy tegorocznej edycji „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” zostali ogłoszeni w trakcie kongresu „Poland & CEE Retail Summit 2018”, będącym jednym z najważniejszych wydarzeń branżowych w kraju. Kongres gromadzi kluczowych graczy na rynku, tj. zarówno sieci handlowe, producentów FMCG oraz ich dostawców. Podczas jego trwania jednym z kluczowych elementów programu, jest rozdanie nagród „Retailer of the Year”. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez samych dostawców, którzy oceniają swoich partnerów pod kątem m.in.: warunki handlowe, kontakt z zespołem współpracującym po stronie sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, logistyka, wizerunek sieci. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen. W tym roku Lidl Polska zdobył nagrodę główną – został siecią handlową roku oraz najlepszą firmą w kategorii „Dyskonty”.
- Ta nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie i zwieńczenie wielu lat pracy z polskimi dostawcami. Dzięki partnerskiej współpracy z producentami możemy oferować naszym klientom wysokiej jakości, innowacyjne produkty w atrakcyjnych, niskich cenach. Wśród naszych dostawców są zarówno duże, znane firmy jak i lokalni, regionalni partnerzy – na produktach od producentów z Polski generujemy ponad 70% naszego obrotu. Wspieramy polskie firmy nie tylko w lokalnej działalności, ale także eksporcie ich produktów do ponad 20 krajów. Wierzymy, że tylko transparentna, partnerska współpraca pozwala na zapewnienie naszym klientom wysokiej jakości oferty w bardzo korzystnych cenach
– podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska