Rok 2017 potwierdził, że koncepcja zrównoważonego rozwoju, realizowana przez firmę DEICHMANN, sprawdza się także w obliczu coraz bardziej rozwijającej się branży e-commerce. Firma otwiera swoje sklepy na powierzchniach o wielkości 400-600 m2. Koncept w tej formie funkcjonuje w 25 państwach na terenie Europy, w których obecna jest Grupa DEICHMANN – w niektórych już nawet od ponad kilkudziesięciu lat.
Ubiegły rok to czas intensywnego rozwoju firmy DEICHMANN na polskim rynku. Sieć otworzyła aż 18 nowych sklepów w lokalizacjach takich, jak np. Sanok, Zambrów, Krosno, Swarzędz i Bolesławiec. Warte osobnej wzmianki jest z pewnością otwarcie sklepu DEICHMANN o pow. 630 m2 we Wrocławiu. Aranżacja tego sklepu to przykład przytulnego designu i nowoczesnych rozwiązań technicznych.
Na koniec roku 2017 spółka liczyła w Polsce 249 sklepów. Od początku bieżącego roku do końca marca otwarto już pięć nowych salonów w takich miastach jak: Kielce, Oława, Tychy, Mysłowice oraz Bielsko-Biała. Szczególną uwagę należy zwrócić na sklep DEICHMANN w Kielcach, z dużym ekranem multimedialnym w witrynie, który jest przykładem nowego trendu aranżacji salonów w galeriach handlowych i jednocześnie sygnałem, że firma z tak długą tradycją jak DEICHMANN także stawia na nowoczesne rozwiązania.
W strategii rozwoju firma nie zapomina również o podnoszeniu jakości już istniejących punktów sprzedaży. Dlatego co roku modernizowane są sklepy w wybranych parkach i centrach handlowych na terenie całej Polski. W roku ubiegłym całkowitej rewitalizacji zostało poddanych aż 10 placówek. W roku 2018 firma nie zwalnia tempa rozwoju. Do końca bieżącego roku zaplanowano otwarcie łącznie 16 nowych salonów DEICHMANN i całkowitą przebudowę 10 istniejących. Na rozwój sieci w tym roku firma zamierza przeznaczyć prawie 25 milionów złotych.
DEICHMANN OBUWIE to spółka Grupy DEICHMANN SE – lidera na europejskim rynku detalicznym w branży obuwniczej. Pod koniec 2017 roku Grupa posiadała łącznie 3 989 sklepów stacjonarnych i 36 internetowych, zatrudniając 39 564 pracowników. W bieżącym roku firma DEICHMANN planuje inwestycje na rekordowym poziomie 245 mln euro. Kwota ta zostanie zainwestowana w infrastrukturę międzynarodową i dalszą cyfryzację salonów.
Obecnie firma generuje 60 procent sprzedaży poza granicami Niemiec. W 2017 roku Grupa otworzyła swoje pierwsze sklepy we Francji i Belgii. W bieżącym roku zamierza dalej rozwijać sieć swoich sklepów na rynku międzynarodowym, jednocześnie podnosząc systematycznie standard ich wykończenia. Ogółem Grupa DEICHMANN planuje otwarcie 208 oddziałów na całym świecie. Ponadto około 270 sklepów zostanie zmodernizowanych – to rekordowa liczba w historii Grupy.