Dla tych, którzy nie mieli okazji otrzymać niemal 300 stronicowej wersji drukowanej projektu SHOPPING MALL MARKETING 2018 udostępniamy plik w wersji ONLINE. Ponad 360 wypowiedzi eksperckich - dyrektorów centrów handlowych, menadżerów ds. marketingu i specjalistów od komunikacji B2C nt. marketingu w branży RETAIL.
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja projektu wydawniczego o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najważniejszych osób wśród centrów handlowych, najemców sieciowych, właścicieli galerii oraz firm zarządzających! To jedyny w roku PRESTIŻOWY I KATALOGOWY PROJEKT, stanowiący doskonałe źródło informacji dla najemców sieciowych nt. aktywnych marketingowo lokalizacji handlowych, których menadżerowie i zarządcy dbają o jak największy przepływ ludzi.
A już teraz ruszyła nowa strona internetowa kolejnej, ósmej edycji projektu Shopping Mall Marketing 2019. Nie przegap możliwości uczestnictwa w projekcie! Jeszcze większa liczba menadżerów i dyrektorów zarządzających sektora RETAIL. Bądź wśród ekspertów i podziel się wiedzą oraz doświadczeniami z zakresu marketingu i wywierania wpływu na konsumentów.
Jesteś zainteresowany udziałem w kolejnej edycji? Skontaktuj się z nami i poznaj dostępne opcje uczestnictwa - kontakt.