Zmiana pozycjonowania CH Turawa Park w Opolu na początku 2012 roku przyniosła bardzo dobre efekty w postaci wzrostu odwiedzalności oraz obrotów. Dobrze przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia pozycjonowania przyczyniła się do utrzymania przez cały rok trendu rosnącego tych dwóch wskaźników. W porównaniu z rokiem ubiegłym odwiedzalność centrum wzrosła o 18,5%, a obroty wzrosły aż o 56%.
Z początkiem 2012 roku została wdrożona strategia marketingowa skierowana do rodzin z dziećmi. Zgodnie z jej założeniami, centrum przy współpracy z najemcami nie tylko zorganizowało wiele imprez dla najmłodszych i ich rodziców, ale również zaproponowało bezpłatne atrakcje na okres ferii zimowych i letnich. Efektem prowadzonych działań była znacząca poprawa wyników centrum, które w okresie wakacyjnym odnotowało blisko 40% wzrost odwiedzalności rok do roku. Kontynuacją rodzinnego pozycjonowania była zmiana wystroju Pokoju Matki i Dziecka, z którego przyjemnego wnętrza i pełnego wyposażenia (również w jednorazowe pieluszki) może skorzystać każdy rodzic. Od końca 2012 roku w Centrum działa również bezpłatny wewnętrzny Plac Zabaw dla Dzieci.
W 2012 roku w Centrum Handlowym Turawa Park pojawili się nowi najemcy. Z końcem czerwca przy centrum została uruchomiona stacja paliw z ekonomicznej sieci LOTOS Optima. Jest to pierwsza tego typu stacja w regionie. Natomiast od lipca mieszkańcy Opola mogą skorzystać z szerokiej oferty księgarni Matras, która została otwarta w centrum.
W okresie letnim w Centrum Handlowe Turawa Park zostało wykonanych wiele prac mających na celu poprawę atrakcyjności wnętrz oraz terenów zewnętrznych. Wewnątrz budynku pojawiło się więcej elementów kolorystycznych, strefa kawiarni i restauracji zyskała nowy, przyjemniejszy klimat, ulepszony został system oznakowań bankomatów, a na zewnątrz pojawiło się sporo zieleni. Bardzo atrakcyjnymi elementami są kolorowa tapeta nawiązująca do regionalnych atrakcji turystycznych oraz korytarz luster.
Centrum Handlowe Turawa Park nie poprzestało jednak tylko na zmianach estetycznych. Bardzo ważną częścią długofalowej strategii właściciela centrum jest troska o ekologię. Od stycznia 2013 roku Centrum zaopatrywane jest wyłącznie w energię ekologiczną pochodząca z farm wiatrowych. Zmiana dostawcy energii miała również na celu obniżenie kosztów utrzymania centrum.
W bieżącym roku Centrum Handlowe Turawa Park będzie nadal konsekwentnie realizować strategię pozycjonowania. Planowane są również kolejne prace mające na celu poprawę komfortu klientów centrum. Na parkingu pojawi się specjalny, powiększony Parking Rowerowy, gdzie będzie można bezpiecznie pozostawić swój jednoślad na czas zakupów a wiosną poprawie ulegnie również komunikacja pomiędzy budynkami centrum.
Również wiosną mieszkańcy Opola i okolic będą mogli robić zakupy w znanym niemieckim sklepie odzieżowym – KIK Textil-Diskont, który otworzy się w Centrum Handlowym Turawa Park. Jest to pierwszy sklep tej sieci w Opolu. KIK Textil-Diskont to sieć, która powstała w 1994 roku w Düsseldorfie i ma obecnie 3 200 sklepów w całej Europie. KiK, czyli Kunde ist König (po polsku "klient to król”) oprócz odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i niemowlęcej znaleźć można kosmetyki, zabawki oraz akcesoria i tekstylia domowe. Oferowane produkty są dobrej jakości i jednocześnie w niskiej cenie. Tekstylia stanowią około 70% całego asortymentu sklepu.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Turawa Park
Zobacz sklepy w CH Turawa Park
Tagi: