Centrum Handlowe Ogrody nie zwalnia tempa i do grona najemców właśnie dołączają kolejne marki: restauracja North Fish (po raz pierwszy po rebrandingu), Neo Nail, Greenpoint i Mango z produktami telewizji zakupowej.
Po otwarciu nowoczesnego klubu fitness Just GYM i powiększonego salonu Ziaja, kolejni najemcy otwierają nowe salony w CH Ogrody.
– Ogrody to nowoczesna galeria handlowa, z potencjałem oddziaływania nie tylko na Elbląg, ale również na miejscowości w promieniu ponad 30 km, a nawet, na klientów z Obwodu Kaliningradzkiego. Kompleksowa oferta – zakupów i spędzania wolnego czasu – przekłada się na dłuższy pobyt w centrum i efekt synergii zakupowej dla wielu sklepów. Stąd zadowolenie istniejących najemców przejawiające się w wybieraniu większych lokali oraz kolejne, nowe umowy najmu
– komentuje Agnieszka Muż, Senior Asset Manager, ze strony CPI Property Group – właściciela CH Ogrody.
Pod koniec marca klientów poczęstowała restauracja North Fish. Jest to pierwszy w Polsce lokal z nowym logo sieci. Menu oferuje bogaty wybór ryb i owoców morza, przygotowywanych codziennie od podstaw, kanapki z pieczywa wypiekanego na miejscu, zupy, świeże koktajle i inne przekąski. Nowy najemca zajął 62 mkw. powierzchni w strefie restauracyjnej, na pierwszym piętrze galerii.
Kolejny już, dotychczasowy najemca, zdecydował się na zwiększenie powierzchni najmu – salon Neo Nail otworzył 9 kwietnia drugie stanowisko, tym razem w lokalu o powierzchni ok. 25 mkw. Tym samym rozszerzy również zakres swojej działalności o pełną gamę produktów marki oraz stanowisko testowe, przy którym będzie można nie tylko dowiedzieć się jak korzystać z produktów, ale i przetestować sposób ich użycia pod okiem doświadczonego personelu. Będzie to też pierwszy salon marki w Polsce północnej, w którym w połowie roku pojawi się nowa gama produktów firmy.
W drugim tygodniu kwietnia do grona najemców CH Ogrody dołączy salon modowy Greenpoint. Kolekcje tej polskiej marki odzieżowej kierowane sa do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Swoje klientki marka zaprosi do sklepu o powierzchni 88 mkw., naprzeciwko salonu CCC.
Jeszcze na początku miesiąca swoje podwoje otworzy sklep popularnej telewizji zakupowej Mango. 105 mkw. powierzchni pomiędzy salonem Esotiq a apteką zaoferuje klientom szeroką ofertę produktów m.in. do kuchni, sypialni, wyposażenia wnętrz i ogrodu, przydatnych w sprzątaniu, akcesoriów sportowych, ubrań, kosmetyków i wiele innych.