Wystartowała nowa kampania gliwickiego CH FORUM. Do odbiorców przemawia językiem i obrazem znanym z mediów społecznościowych. I zachęca: przyłączajcie się.
W nowej kampanii CH FORUM kreuje się na miejsce spotkań i otwartą przestrzeń relacji. Przesłaniem reklam jest moment powitania, zaproszenia do wspólnej zabawy. Czy będą to zakupy, czy kino lub kawa, to nie ma znaczenia. Liczy się przede wszystkim radość ze spotkania i bycia razem.
W warstwie słownej kampania operuje językiem partnerskim, bardzo bezpośrednim. W inaugurującej serię reklam kreacji wiosennej, CH FORUM wita się ze swoimi klientami kumplowskim: „Dzień Modny”. To zamierzona gra słów.
Odpowiada jej kompozycja zdjęć i układ grafik na materiałach reklamowych. Pod względem estetyki bliżej im do poetyki instagramowej, którą wyrażają artyzm, a zarazem radość, entuzjazm i bliskość.
Wrażenie potęgują znane z mediów społecznościowych znaczniki, a także zatrzymane w kadrze chwile, ukazujące emocje, radość i pozytywne wibracje.
Naturalnym polem ekspozycji dla tak sprofilowanej kampanii będą media społecznościowe, w których CH FORUM jest bardzo aktywne. Na „społecznościowym” sposobie prezentacji przekazu – w intencji twórców – zyskają też treści w tradycyjnych kanałach, takich jak siatki wiekoformatowe oraz plakaty.