Spółka CDRL dystrybutor odzieży dziecięcej, którą sprzedaje pod marką własną COCCODRILLO w Polsce i zagranicą odnotował większą sprzedaż w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Wielkość przychodów ze sprzedaży detalicznej osiągniętych przez Grupę CDRL w grudniu 2018 roku wyniosła 16 336 tys. PLN i i była wyższa o 5 % w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego. Narastająco, w okresie styczeń – grudzień 2018 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 151 597 tys. zł i były wyższe o 3 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Wielkość przychodów ze sprzedaży e-commerce w grudniu 2018 roku wyniosły 2 193 tys. PLN i były wyższe o 47 % od przychodów osiągniętych w grudniu 2017 roku. Narastająco, w okresie styczeń – grudzień 2018 skonsolidowane przychody ze sprzedaży e-commerce wyniosły 21 985 tys. zł i były wyższe o 34 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.