Firma CCC, jeden z liderów rynku obuwniczego w Europie, rusza z nową odsłoną kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”, której głównym celem jest promocja najnowszej kolekcji wiosna-lato 2018. Działania wystartują 2 marca i przez kolejne 3 miesiące prowadzone będą równolegle na 5 rynkach. CCC w spotach pokazuje głównie emocje i bliskie relacje między bohaterami.
Komunikacja CCC w materiałach video oparta jest na trzech głównych przekazach. Po pierwsze „więcej energii”, co ma zwracać uwagę na siłę kobiety, której CCC towarzyszy w jej codziennych dążeniach do celu. Po drugie „więcej swobody”, co pokazuje wygodę produktów marki. Po trzecie „więcej nas”, co wskazuje na bliskość marki szczególnie z klientem oraz partnerstwo w trosce o rodzinę.
Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, Internecie i mediach społecznościowych. Najważniejszym miejscem komunikacji z klientami ma być sklep, w którym zostanie zmieniony cały wystrój – od materiałów POS, poprzez lighboxy, witrynę, blendy oraz nośniki digital signage.
- W kampanii pojawią się łącznie 3 spoty. Pierwsze dwa skierowane do kobiet 25-45 lat (jeden dedykowany kolekcji wiosennej, drugi kolekcji letniej) i ich bohaterkami są właśnie kobiety. Trzeci spot ma przemawiać do matek, spotykają się w nim bohaterki dwóch pierwszych spotów z dziećmi. Bardzo zależało nam na utrzymaniu stylu i estetyki z poprzednich kampanii Go For More. Idę po więcej., dlatego realizację całości działań powierzyliśmy sprawdzonym partnerom, którzy pracują z nami od 2 lat
- mówi Zofia Korecka-Rejczak, Global Marketing Director CCC.
Spoty zostały nakręcone w Kapsztadzie w RPA oraz na Mauritiusie. Materiały utrzymane są w lekkim, radosnym klimacie, nawiązującym do wiosennego słońca i letniego wypoczynku.