W pierwszych III kwartałach 2012 roku otwartych zostało 5 nowych Castoram - w Białymstoku, Wrocławiu, Oświęcimiu, Swarzędzu i Lublinie. Ponadto aktualnie trwa proces przekształcania marketów Brico Depot na sklepy działające pod szyldem Castoramy. Do tej pory rebrandingowi poddano placówki handlowe Brico Depot w Stargardzie Szczecińskim i Poznaniu.
-
Obecnie na rynku działają zarówno nasze sklepy pod marką Castorama, jak i Brico Depot. Każdy z nich dobrze radzi sobie na lokalnym rynku, jest ważnym ogniwem naszej sieci sprzedaży i będzie z pewnością kontynuował swoją działalność. Jednocześnie jednak nasza spółka zdecydowała, że jej dalszy rozwój będzie opierał się o markę Castorama, która cieszy się ogromną rozpoznawalnością oraz zaufaniem Polaków - informuje Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą Castorama Polska Sp. z o.o.
Sklepy Castorama oferują dużo większy asortyment produktów, skierowanych przede wszystkim do klientów indywidualnych, którzy na własną rękę chcą zmienić na lepsze wygląd swojego domu i jego otoczenia. Ponadto mają zdecydowanie większą powierzchnię sprzedaży, która podzielona jest na 4 sektory: Budujesz, Remontujesz, Urządzasz i Ogród. -
Dotychczasowi klienci Brico Depot, po ich przekształceniu w Castoramy zyskają dostęp do dużo szerszej oferty i będą mogli korzystać z szeregu usług dodatkowych. Plany spółki uwzględniają możliwość przekształcenia wszystkich sklepów Brico Depot w Castoramy. Harmonogram tych zmian zależy jednak od uwarunkowań lokalnych, w tym szczególnie aspektów formalno-prawnych - mówi Sławomir Rogowiec.
Aktualnie sieć Castorama Polska liczy 70 sklepów – 65 z nich funkcjonuje pod marką Castorama, a 5 pod marką Brico Depot. Do końca tego roku nie planuje się powstania kolejnych sklepów Castorama.
Zobacz sklepy Castorama w centrach handlowych
Tagi: