Do grona najemców modowych Atrium Felicity w Lublinie dołączyła marka Carry. Salon polskiej marki odzieżowej zajmie ok. 400 mkw. Obecnie poziom komercjalizacji pierwszego, regionalnego centrum handlowego w Lublinie wynosi 78,5 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na koniec 2013 roku.
Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej.
–
Negocjujemy z kolejnymi przedstawicielami znanych marek modowych, aby zapewnić mieszkańcom Lublina i okolic jak najszerszy wybór odzieży i dodatków – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing, Atrium Poland Real Estate Management. –
Dynamicznie postępujący proces komercjalizacji, kolejne umowy podpisywane z najpopularniejszymi na naszym rynku markami, świadczą o potencjale Atrium Felicity. Teraz do grona takich sklepów jak H&M, Zara, Reserved, czy New Yorker, dołącza popularna polska marka modowa – Carry.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: