-
W przypadku naszych salonów, w których oferujemy akcesoria kuchenne,
zapach ma sprawić, by klient poczuł się domowo. Specjalny świąteczny
aromat miał kojarzyć się ze słodkimi, domowymi wypiekami - mówi Dagmara
Dyba, marketing specialist w firmie Duka.
Po roku praktyki, Duka nadal kontynuuje startegię zapachową. Działania marki wspomaga firma IMS. -
Współpraca przebiega pomyślnie, wspólnie docieramy do najefektywniejszych rozwiązań - informuje marketing specialist w firmie Duka.
Z punktu widzenia okresu czasu, Dagmara Dyba przyznaje jednak, że ten rodzaj marketingu nie należy do tanich. –
Jest dosyć kosztowny w skali wszystkich punktów sprzedaży, dlatego aromamarketing ograniczyliśmy do salonów charakteryzujących się największym traffikiem - informuje Dagmara Dyba.
Aromamarketing stosowany jest we wszystkich sklepach Duka przebudowanych według nowego konceptu, tj. w centrum handlowym Klif Warszawa oraz Klif Gdynia, w Wola Park, Arkadii, Galerii Kazimierz, centrum Silesia City Center, Złotych Tarasach, CH Janki oraz w Kaskadzie, jak również w salonach charakteryzujących się dużym traffikiem m.in. w Galerii Mokotów oraz Galerii Krakowskiej. -
Na tegoroczne święta przewidujemy nowy zapach, oczywiście kojarzący się klientom z domowymi słodkimi wypiekami - zapowiada Dagmara Dyba.
Zobacz salony Duka w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Duka
Tagi: