Według raportu The State of Fashion 2018 (McKinsey & Company) Azja będzie światowym pionierem rynku. To właśnie tam powstają liczne innowacje, a połowa globalnej sprzedaży on line jest generowana przez rynek azjatycki. Dlatego firma OTCF kontynuując strategię ekspansji otworzyła pierwszy sklep marki 4F w Tajlandii.
Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF. Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020
– mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.
Pierwszy sklep marki 4F powstał w Bangkoku. Jego wnętrze zostało utrzymane w minimalistycznej estetyce. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i użytych materiałów. Całość ma w odpowiedni sposób wyróżniać ofertę sklepu i samą kolekcję marki 4F oraz 4F Junior.