-
Przez ponad 17 lat działalności sieć Biedronka zdołała na stałe wpisać się w krajobraz Polski i podbić serca Polaków. Dlatego na lokalizację 2000. placówki wybraliśmy Łódź, która znajduje się w samym sercu Polski. Dwutysięczny sklep sieci Biedronka w Polsce jest kolejnym etapem w realizacji naszego celu, którym jest uruchomienie 3000 sklepów do 2015 roku - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka w Polsce.
Dwutysięczna placówka mieści się przy ul. Rokicińskiej 366 w Łodzi i jest to już 27. sklep w tym mieście. Na 750 metrach powierzchni handlowej klienci znajdą doskonały wybór wysokiej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sprawną i profesjonalną obsługę klientów zapewnia 14-osobowy personel.
Placówka została zbudowana zgodnie z najnowszym standardem sieci Biedronka. Sklep jest przejrzysty i wygodny dla klientów. Wyeksponowane są w nim artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Odzwierciedla to dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci. W nowym sklepie zastosowano wiele rozwiązań proekologicznych, w tym m.in. podwieszany i izolowany sufit, energooszczędne żarówki oraz automatycznie zamykane zawory w umywalkach. Regały chłodnicze w sklepie w sposób płynny dostosowują wydajność do aktualnego zapotrzebowania na chłód i wyposażone są m.in. w energooszczędne świetlówki oraz elektryczne rolety opuszczane w godzinach zamknięcia sklepu, które pozwalają zaoszczędzić około 10 % energii. Chłodziarki i zamrażarki wyposażone są w urządzenie służące redukcji zużycia energii.
Z okazji otwarcia 2000. sklepu sieć Biedronka przygotowała wiele niespodzianek i atrakcji dla klientów. W sklepach dostępna jest dedykowana oferta produktów w niesłychanie niskich cenach, wśród których znajdują się m.in. artykuły spożywcze, sprzęt RTV oraz chemia gospodarcza. Kolejną niespodzianką jest 2 000 nagród w konkursie dla Klientów sieci Biedronka. Ci, którzy w dniach od 1 do 28 października wybiorą ulubiony produkt dostępny w sklepach Biedronka, opiszą go w ciekawy sposób i wyślą opis SMS-em na numer 81020 lub przez stronę www, mogą wygrać nawet 2000 zł. na zakupy w sieci.
Sieć Biedronka przygotowała także specjalny folder pod hasłem „Codziennie lepiej, codziennie bliżej Ciebie”, dzięki któremu możemy dowiedzieć się m.in. dlaczego Polacy najchętniej odwiedzają sklepy Biedronka. Folder dostępny jest w sklepach sieci oraz jako wkładka do mediów ogólnopolskich. Już od początku września w całej Polsce trwa kampania promocyjna związana z uruchomieniem 2000. sklepu sieci Biedronka. Główny akcent kampanii położony jest przede wszystkim na to, co wyróżnia ofertę sklepów Biedronka: codziennie niskie ceny, wysoka jakość, polskie produkty i bliskość sklepów. Po raz pierwszy w historii popularnej sieci, główną rolę w reklamach odgrywają klienci, którzy wyjaśniają dlaczego wybierają zakupy w sklepach Biedronka. Najnowsze spoty reklamowe promujące otwarcie 2000. sklepu Biedronka w Polsce obejrzeć można w Internecie.
Zobacz sklepy Biedronka w centrach handlowych
Tagi: