Ambasadorka marki oraz gwiazda kampanii reklamowej Badura Icons, Aneta Kręglicka, po raz kolejny podjęła się sztuki projektowania butów. Kolekcja Badura Icons na wiosnę/lato 2017 składa się z kilku modeli czółenek, sandałków oraz mokasynów, których wspólnym mianownikiem jest błękitna podeszwa z inicjałami projektantki.
Buty sygnowane nazwiskiem Anety Kręglickiej łączą unikalny styl ambasadorki marki i modowe trendy z wypracowywaną przez Badurę wiedzą na temat tworzenia obuwia. Wszystkie modele zostały wyprodukowane w nowoczesnej fabryce marki w Wadowicach, dzięki czemu buty są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o detale. Kapsułowa linia jest jednocześnie spójna z wizerunkiem Anety Kręglickiej.
Oprócz tego, że jestem ambasadorką marki, mam też okazję projektować kolekcje, co jest kluczową wartością całego przedsięwzięcia. Cieszę się, że Badura dała mi możliwość stworzenia projektów każdego modelu i decydowania o najdrobniejszych szczegółach, które są najbardziej istotnym elementem kolekcji. W tym sezonie w swoich projektach powracam do lat 70., które są mi bardzo bliskie. To równocześnie kobiecy, ale i dziewczęcy trend. Jednocześnie starałam się zestawić charakterystyczny klimat lat 70. z ponadczasową klasyką
– powiedziała ambasadorka marki Badura, Aneta Kręglicka.
W kapsułowej kolekcji znalazły się modele butów, które nawiązują do stylu Anety Kręglickiej, ale są też odpowiedzią na potrzeby klientek marki Badura. Oprócz czółenek i sandałków na szpilce, w kolekcji nie zabrakło więc mokasynów i sportowych sneakersów. Inspiracje latami 70. są widoczne szczególnie w modelach z wyrazistymi, złotymi klamrami zapinanymi na kostce. Wszystkie modele butów wyróżniają się wysokiej jakości podeszwą, która została wykonana z barwionej na błękitno skóry. Ten odcień to charakterystyczny akcent kolekcji Badura Icons, nawiązujący do koloru oczu ambasadorki marki.