Światowej sławy topmodelka została twarzą najnowszej kolekcji marki Patrizia Aryton. Natalia Siódmiak zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między Patrizia Aryton, a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji, pełnej kolorów i subtelnego, ale zmysłowego piękna.
Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie komplementarnych stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami. Wszystkie elementy kolekcji powstały z uwzględnieniem najwyższych jakości materiałów oraz doskonałych form. W rolę gwiazdy kampanii wcieliła się Natalia Siódmiak, światowej sławy topmodelka, która pracowała dla takich domów mody, jak Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, a sesje z jej udziałem pojawiają się regularnie w Harper’s Bazaar czy Vogue.
Modern Retro
Nastrój kolekcji – rozpoczęcie jesiennego sezonu reprezentują ultra kobiece formy z nutą postmodernistycznego stylu, które ożywają w nowoczesnych i blokowych połączeniach kolorystycznych.
Sylwetka – jest podkreślona przez minimalistyczne i wyważone cięcia, które zostają zintegrowane w mono-kolorystycznych tkaninach.
Inspiracje/referencje – enigmatyczny w swojej historii, pełen nastrojowych kadrów i wyrafinowanych połączeń kolorystycznych film „Limits of control” w reżyserii Jima Jarmuscha. Jedna ze scen obrazu rozgrywa się w otoczeniu monumentalnej i postmodernistycznej architektury, jaką jest wieżowiec Torres Blancas w Madrycie.