Zbliżający się sezon jesień/zima 2017-18 przynosi nowe spojrzenie na damską modę i mocne odwołanie do nazwy marki, która zakłada oszczędność formy i szlachetny minimalizm. Tworząc najnowszą kolekcję, zespół projektancki Simple CP postawił na prostotę i wyrafinowanie, i tym samym wrócił do najlepszych kolekcji w historii marki. Mimo, że propozycje na zimę nie będą rewolucyjne, będzie dało się zauważyć innowacje w nastroju projektów, stylistyce, krojach oraz kompozycjach kolorystycznych. Oprócz typowych dla marki modeli, w kolekcji będzie również widoczna inspiracja filmem noir i ikonami kina XX wieku.
Kolekcja składa się z doskonale skrojonych, uzupełniających się modeli ubrań, tworzących komplety zarówno na co dzień, jak i specjalne okazje. Projektanci postawili na propozycje pełne lekkości, które zostały zaprojektowane tak, aby być blisko kobiet, ich codziennego funkcjonowania i stylizacyjnych wyborów. W kolekcji jesienno-zimowej dominują kultowe modele marki, czyli miękkie płaszcze w wielu wersjach kolorystycznych, oversize’owe sukienki z asymetrycznymi cięciami i elementami wiązań, a także klasyczne garnitury, koszule i modne golfy.
Za całokształt kolekcji jesień/zima odpowiada Jagoda Piekarska, która jest związana z marką od 2014, a od kwietnia 2017 pełni rolę Głównej Projektantki Simple CP. Jej zamiłowanie do prostoty i detali zostało odzwierciedlone w najnowszych propozycjach marki:
Projektując kolekcję na sezon jesień/zima skupiłam się na tych elementach, które charakteryzują Simple CP i zostały docenione przez Klientki marki. Wraz z zespołem projektanckim postawiliśmy na nowoczesne, proste kroje, klasyczne modele kultowych ubrań z metką Simple CP, czyli płaszcze, sukienki i garnitury, oraz neutralne, stonowane zestawienia kolorystyczne. Zarówno ogólny nastrój kolekcji, jak i poszczególne wzory ubrań i dodatków to wynik długotrwałego researchu i analizy projektów z archiwum Simple CP, ale również inspiracji współczesnymi rozwiązaniami krawieckimi, dzięki czemu udało nam się wykorzystać nowoczesne trendy, a jednocześnie zachować DNA marki
– powiedziała Jagoda Piekarska.