Rewolucja cyfrowa zmienia dotychczasowe modele biznesowe. Kluczowe stało się wsparcie firm technologicznych

2017-04-27 | 08:30

– W programie Channel staramy się współpracować jak najbliżej partnerów. Chodzi o bliższą relację z użytkownikiem końcowym. Sami nie do końca możemy to robić, ale program Channel pozwala zidentyfikować możliwości, jakie ma klient, my zaś możemy zaoferować ekspertyzę dotyczącą transformacji cyfrowej – tłumaczy szef kanału sprzedaży Fujitsu.

Zmieniający się rynek sprawia, że aby tworzyć innowacje i być konkurencyjnym, potrzebne jest współdziałanie. Nie tylko z partnerem technologicznym, który przeprowadzi przez nowe, cyfrowe wymagania rynku, lecz także współpraca w ramach jednej organizacji między różnymi działami.

– Chodzi o to, by umożliwić partnerom bliższą współpracę nad wspólnym projektem. Także sprzedawca i partner mogą pracować razem nad jednym rozwiązaniem. Współtworzenie istnieje również w ramach jednej firmy. Dzięki cyfrowej transformacji odkrywamy, że dział marketingu, dział IT, a nawet biuro zarządu mogą się wspólnie zaangażować w kształtowanie cyfrowej przyszłości – mówi Hazard.

Połączenie wiedzy technologicznej ze znajomością biznesu organizacji i wymogów rynku pozwalają tworzyć nowe produkty i dostarczać innowacyjne usługi. Jak przekonuje ekspert, tylko współpraca między wydawałoby się autonomicznymi światami umożliwi wprowadzanie innowacji.

– Technologie i usługi, którymi dysponujemy, znajdują najlepsze zastosowanie wtedy, kiedy nasz partner jest zaznajomiony z konkretnymi potrzebami klienta i konkretnymi rozwiązaniami. Warunkiem koniecznym jest współpraca, identyfikacja celów klienta i rozwiązań oraz dobór odpowiednich ludzi do stworzenia takiego rozwiązania

– analizuje Hazard.

Współtworzenie jest hasłem przewodnim tegorocznego roadshow Fujitsu World Tour 2017 – „Human Centric Innovation: Digital Co-Creation”. Podczas konferencji organizowanych w ramach roadshow na 6 kontynentach eksperci z branży, przedstawiciele Fujitsu i jej partnerów technologicznych dyskutują o tym, jak odnieść sukces w cyfrowym świecie.

 

zobacz materiał video

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: AI Newseria

Rewolucja cyfrowa zmienia dotychczasowe modele biznesowe. Kluczowe stało się wsparcie firm technologicznych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.