Rozprzedaże są odpowiedzią na organizowane w centrach handlowych akcje wyprzedażowe. W tym przypadku jednak ceny są znacznie atrakcyjniejsze. Akcja ta ma na celu wyprzedanie ubrań z poprzednich kolekcji, przed wprowadzeniem do sprzedaży ubrań na nowy sezon wiosna-lato, stąd też ich ceny obniżone są nawet o 80 procent.
Trzecia metka najlepsza!
Podczas wielkiej rozprzedaży na metkach produktów umieszczone będą trzy ceny. Pierwsza z nich to cena detaliczna, w której asortyment sprzedawany jest w regularnych salonach. Druga, to cena outletowa, w której produkt sprzedawany był w Factory przed akcją. Ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 proc., względem ceny detalicznej. Z kolei trzecia – to cena rozprzedażowa.
W Factory znane światowe marki sprzedają swoje produkty po cenach nawet o kilkadziesiąt procent niższych, od tych w tradycyjnych butikach. Wiele osób ulega stereotypom, uważając, że w outletach sprzedawane są rzeczy uszkodzone bądź gorszej jakości. Nic bardziej mylnego! Asortyment w centrach Factory jest najlepszej jakości, pod swoim dachem Factory skupia firmowe sklepy i butiki, mające na celu wyprzedać swoje kolekcje.
Ceny lecą w dół!
Podczas akcji każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Aż do 15 lutego marki takie jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Lacoste, Lancerto, Mango, Levi’s czy Big Star zaskoczą wszystkich i będą kusić bardziej niż zazwyczaj. To szansa na atrakcyjne i oszczędne zakupy. Warto również podkreślić, że Factory to esencja smart shoppingu, który w obecnej chwili staje się jednym z trendów na rynku modowym. Należy kupować sprytnie i świadomie zarządzać swoim portfelem.
Mądre i przemyślane zakupy, które same w sobie mogą być sporą przyjemnością, polegają właśnie na wyszukiwaniu okazji – w Factory radość jest podwójna, bo okazji jest wiele – nie tylko cenowych, ale też dostępności oryginalnych towarów.
Skorzystaj więc z zimowej rozprzedaży w centrum outlet Factory.
Tagi: