Projekt Askana Stylove jest prowadzony w Galerii Askana od dawna, ale od sierpnia prezentuje się w nowej odsłonie. Odświeżony cykl prowadzi Magda Wojciechowska - Mistrzyni Wizażu i Stylizacji, Doradca Wizerunkowy, Edukatorka ds. Urody i Stylu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując przy produkcjach filmowych, telewizyjnych oraz kampaniach sektora Fashion.
Wspiera kobiety
w odnalezieniu swojego stylu biznesowego oraz codziennego. Nasza ambasadorka będzie prezentować inspiracje modowe, makijażowe i nie tylko, przygotowane w oparciu o asortyment dostępny w salonach Galerii Askana.
Marketing centrum handlowego w czasie pandemii to jak wyjście ze swojej strefy komfortu. To co znane i lubiane musiało przybrać nową formę. Zaadaptowaną do nowych realiów, wymogów i ograniczeń związanych z pandemią. Ostatni rok nauczył nas na pewno tego, by być gotowym na nieprzewidziane, umieć się w tej sytuacji błyskawicznie odnaleźć i do niej dostosować. Zmieniają się zwyczaje zakupowe konsumentów a co za tym idzie działania do tej grupy skierowane. W nowej odsłonie projektu Askana StyLOVE stawiamy na dynamiczne materiały video, czasami krótkie spoty stanowiące inspiracje dla naszych klientów. To ciekawa forma prezentacji naszych najemców a efekty realizacji można obejrzeć na naszym kanale YouTube, Facebooku, Instagramie, www oraz w aplikacji mobilnej
- podkreśla Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana.
Projekt prowadzi Magda Wojciechowska, gorzowianka, znana z wyczucia smaku. Osoba, która na bieżąco śledzi trendy i potrafi tworzyć stylizacje dopasowane indywidualnie do klienta. Dotychczas zrealizowała materiały z markami Molton, Venezia, Rossmann oraz De Luxe. Współpraca udowadnia również, że w Gorzowie i okolicach jest mnóstwo utalentowanych osób, które mają ogromny potencjał. Projekt sprawia, że mogą wspierać siebie nawzajem.