Galeria Cuprum Arena, we współpracy z vlogerką Radzką, przeprowadzi prawdziwą rewolucję modową. W ramach trwającego aż 6 miesięcy wydarzenia będą miały miejsce kompleksowe zmiany wizerunku. Uczestnicy akcji zyskają nowy atrakcyjny look dzięki profesjonalnym poradom Radzkiej.
„Radzka Radzi w Cuprum Arena” – to hasło rewolucji modowej w lubińskim centrum handlowo – rozrywkowym. Od stycznia do czerwca 2014 roku będą miały miejsce przemiany, przeprowadzone przez osobistą stylistkę oraz vlogerkę. Magdalena Kanoniak, znana jako Radzka (www.radzka.pl), zajmuje się profesjonalnym doradztwem w dziedzinie stylizacji. Odcinki jej vloga mają po kilkanaście tysięcy wyświetleń, jej fan page na Facebooku śledzi prawie 16 tys. fanów. Radzka współpracuje z wiodącymi odzieżowymi markami jak Mohito czy Triumph.
Teraz vlogerka podpowiadać będzie klientkom galerii Cuprum Arena. W ramach akcji „Radzka Radzi w Cuprum Arena” aż osiemnastu szczęśliwców zyska nowy image, dzięki strojom i poradom dobranym do typu sylwetki, urody oraz charakteru. Będą to ubrania cenionych marek ze sklepów z Galerii Cuprum Arena, pochodzące z najnowszych kolekcji, dzięki którym osoby biorące udział w modowej przemianie zyskają wygląd zgodny z obowiązującymi trendami.
-
To pierwsza tego typu akcja w kraju, z udziałem vlogerki modowej, trwająca aż przez sześć miesięcy. Dzięki „Radzka Radzi w Cuprum Arena” chcemy pokazać, jak za pomocą prostych tricków można zmienić swój wygląd oraz odświeżyć garderobę. Akcja ma również wymiar edukacyjny i nie kończy się na jednej stylizacji. Uczestniczki nauczą się, jak umiejętnie korygować mankamenty oraz podkreślać atuty swojej sylwetki – mówi Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.
W wydarzeniu mogą wziąć udział osoby powyżej 18 roku życia. Wystarczy wysłać zgłoszenie wraz ze zdjęciem oraz wymiarami sylwetki na adres: radzka@goodnewsco.pl. Akcja jest skierowana zarówno do mieszkanek Lubina, jak i jego okolic. Regulamin „Radzka Radzi w Cuprum Arena” dostępny jest na stronie centrum handlowego.
Tagi: