Program edukacyjny uzupełniają słodkie atrakcje i wystawy oraz tysiąc tabliczek czekolady z ukrytymi nagrodami.
Od 31 stycznia do 8 lutego w centrum Cuprum Arena stanie wielka Fabryka Czekolady rodem ze znanego filmu Tima Burtona. Efektowną budowlę przyozdobioną smakowitymi dekoracjami odwiedzą setki dzieci z okolicznych szkół i przedszkoli. Skorzystają z niezwykłego programu edukacyjnego, który pobudzi zmysły – dotyk, węch, wzrok, smak. Dzieci przebrane w fartuszki i czepki krok po kroku stworzą od podstaw własne praliny, wykorzystując specjalną taśmę produkcyjną. Warsztaty uzupełnią animowane wykłady i filmy edukacyjne.
-
To nasz nowatorski projekt. Zależało nam na wydarzeniu, które połączy elementy nauki i zabawy, co stanowi ciekawą i skuteczną formę edukacji dla dzieci – mówi Ewa Sieńko, dyrektor marketingu Cuprum Arena
- Ale czekoladę kochają nie tylko dzieci. I dlatego dodatkowo przygotowaliśmy słodkie niespodzianki dla wszystkich naszych klientów – dodaje.
W weekendy (od 31 stycznia do 8 lutego) Fabryka Czekolady wyprodukuje tysiąc tabliczek czekolady dla Klientów, którzy okażą paragon zakupowy. W stu czekoladach zostanie ukryty złoty bilet. Szczęśliwcy ze złotym biletem będą mogli wybrać pudełko z nagrodą niespodzianką.
Fabryka Czekolady organizuje zajęcia od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00 dla dzieci ze szkół i przedszkoli, które wcześniej zgłosiły chęć udziału w programie. Fabrykę mogą odwiedzać także całe rodziny w dni powszednie od 15.00 do 18.00 oraz w weekendy od 12.00 do 18.00. Wstęp jest bezpłatny.
Tagi: