Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

2023-02-03 | 12:09

Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online. Szczególnie w momencie, gdy potrzebujemy ich w danej chwili. O tym, kiedy warto skorzystać z aplikacji dowiemy się między innymi z trzech promocyjnych spotów.

Żabka Jush kontynuuje działania podjęte w zeszłym roku, w ramach których podkreśla, że warto zająć się swoimi pasjami i spędzić czas na tym, co naprawdę lubimy. Dzięki kampanii „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” zapoznamy się z sytuacjami, kiedy to skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być najlepszym rozwiązaniem. Akcji towarzyszą między innymi trzy spoty promocyjne, które zobaczymy w Internecie, w tym również w mediach społecznościowych, a także na ekranach digitalowych w wybranych miastach.

Kiedy i dlaczego skorzystać z Żabki Jush? To życie pisze najlepsze scenariusze

Kiedy zdecydować się na zakupy online? Niewątpliwie trend robienia zakupów w Internecie z każdym rokiem staje się powszechniejszy. Nic dziwnego. Szczególnie, że dzięki najnowszym rozwiązaniom na rynku możemy je mieć pod drzwiami nawet w 15 minut. Dzięki temu po całym dniu możemy wygodnie usiąść na kanapie i cieszyć się ulubionymi produktami bez wychodzenia z domu.

Zalety e-zakupów zostały przedstawione w przerysowany sposób w najnowszych spotach promocyjnych Żabki Jush. Jest zabawnie, bo to prawdziwe historie z życia wzięte, które wszyscy znamy bardzo dobrze.

Brak przekąsek na imprezie gdy na zewnątrz jest piękna polska zima, czyli błoto, śnieg lub deszcz? Twoje dzieci to słodkie urwisy, których nie można spuścić z oka choćby na chwilę? Znowu nie działa winda, a mieszkasz na dziewiątym piętrze i wspinanie po schodach przypomina zdobywanie Mount Everest? Zapewne przynajmniej jedna z tych sytuacji, o których opowiada Żabka Jush, miała miejsce w życiu każdego z nas. Jeszcze kilka lat temu był to kłopot nie do ominięcia, ale teraz z ratunkiem przychodzą nam ekspresowe zakupy online, dzięki którym możemy mieć potrzebne produkty już nawet w kwadrans.

- Myślę, że każdy z naszych użytkowników był kiedyś w sytuacji, kiedy wyjście do sklepu było utrudnione z różnych życiowych względów, a zakupy były potrzebne tu i teraz. W takich chwilach wyciągamy do nich pomocną dłoń. W Żabce Jush zrealizują różne potrzeby zakupowe, o czym opowiadamy w naszych spotach

– mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Żabce Jush.

Filmom promocyjnym towarzyszą również działania w przestrzeni miejskiej. O tym, dlaczego czasem lepiej nie mieć czasu na zakupy dowiedzą się przechodnie w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Trójmieście. Kreację będzie można podziwiać między innymi na ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze.

Ponadto reklamę aplikacji będzie można zobaczyć w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable tv - innowacji reklamowej na skalę światową.  Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest geotargetowanie w telewizji, co pozwala na precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych i emisję spersonalizowanego zestawu reklam w tv. Ponadto kampania będzie wspierana spotami radiowymi w lokalnych rozgłośniach.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL,  zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a produkcją Best Regards Production. Za reżyserię wszystkich trzech promocyjnych spotów i wykonanie zdjęć do działań OOH odpowiada Zuza Krajewska. Autorka jest znana między innymi z realizacji kampanii reklamowych dla Pumy, HalfPrice czy marki House. Za swoją pracę została uhonorowana złotą nagrodą Klubu Twórców Reklamy.

Zakupy „na jush” w siedmiu miastach

Aplikacja Żabka Jush działa w siedmiu miastach w Polsce. Usługa debiutowała w 2021 roku w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Sopot, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno. Klienci Żabki Jush mogą wybierać z szerokiej gamy produktów. W Żabce Jush mamy szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz wypiekanego na miejscu pieczywa, dodatkowo kupimy liczne napoje, a także słodkie i słone przekąski. Zabiegane osoby na pewno docenią szeroki wybór dań gotowych, również w wersji wegetariańskiej.

Pakuj do koszyka i zyskuj

Każdy użytkownik Żabki Jush może zaoszczędzić pieniądze dzięki akcji promocyjnej. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację za określoną kwotę, dostanie rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Im większa jest jego wartość, tym większa zniżka. W obecnej promocji są trzy pułapy cenowe. W pierwszym z nich na klientów czeka siedem kuponów, a w następnych dwóch pięć:

  •  za zakupy za min. 40 zł użytkownik dostanie 15 proc. rabatu;
  •  za zakupy za min. 55 zł użytkownik dostanie 20 proc. rabatu;
  •  za zakupy za min. 70 zł użytkownik dostanie 25 proc. rabatu;

Dodatkowo cały czas obowiązuje najniższy na rynku próg darmowej dostawy, którą objęte jest każde zamówienie powyżej 35 zł. W aplikacji czekają również liczne, regularne promocje, dzięki którym ulubione produkty możemy kupić z dużą zniżką.

Tagi: Kamil Bąkowski Kampanie marketingowe Żabka Jush
Oceń artykuł:

Źródło: Żabka

Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.