wszystko.pl nawiązało współpracę strategiczną z InPost

2023-09-26 | 17:30

Pod koniec sierpnia platforma zakupowa wszystko.pl (należąca do Grupy Kapitałowej Comarch) nawiązała współpracę z jednym z liderów rynku operatorów logistycznych w Polsce – firmą InPost. Już niedługo sprzedający będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferencyjne warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów. Korzyści odczują też kupujący, którzy zapłacą mniej za przesyłkę.

Najważniejszym elementem współpracy między podmiotami będzie wysyłka towarów oferowanych przez sprzedawców na wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost. Usługa obejmie zarówno dostawę do paczkomatów, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe.

Będzie taniej dla sprzedawców i kupujących

wszystko.pl to nowy marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę informatyczną z Krakowa Comarch. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. modzie, elektronice, motoryzacji, urodzie czy zdrowiu. Sprzedawcy rejestrujący się na platformie mogą liczyć na benefity w postaci 0% prowizji od sprzedaży, braku opłat za utrzymanie konta czy możliwości udziału w akcjach marketingowych na stronie.

W ramach współpracy wszystko.pl z InPost platforma Comarchu da sprzedającym możliwość korzystania z preferencyjnych warunków cenowych w ramach umowy z operatorem, czy ochrony paczki do wartości 3 tys. zł (w cenie usługi). To duże zmiany, które powinny zadowolić użytkowników wszystko.pl.

– Współdziałanie wszystko.pl z InPost jest naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 paczkomatami w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z jego usług. Chcemy, żeby sprzedawcy również na nowym marketplacie, jakim jest wszystko.pl, mogli cieszyć się korzystnymi cennikami wysyłek towarów, co wpłynie na większe zainteresowanie ich ofertami wśród klientów mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu.

– Nie jest zaskoczeniem, że każdy marketplace, który zamierza osiągnąć sukces, chce oferować dostawy poprzez InPost – bo są szybkie, wygodne i motywują klientów do zakupów oraz oferują unikalną jakość. Nasze urządzenia Paczkomat® według badań są preferowaną formą dostaw i są oceniane jako najbardziej ekologiczne. Kupujący online lubią i preferują nasze usługi, dlatego sprzedający i sklepy online chętnie je oferują. Dzięki temu zyskują wyższe obroty, mają też mniej porzuconych koszyków. Jestem pewien, że nasza współpraca z wszystko.pl będzie entuzjastycznie przyjęta przez użytkowników tej platformy zakupowej. Specjalne akcje promocyjne czy marketingowe dla sprzedawców, a także korzyści dla konsumentów wzmocnią sprzedaż i zyski polskich przedsiębiorców

– podkreśla Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.

Z partnerstwa wszystko.pl z InPost ucieszą się też na pewno kupujący. Preferencyjne stawki wysyłek towarów wpłyną na zmniejszenie kosztów dostawy, które ponosi klient, zamawiający przesyłkę do paczkomatu czy za pośrednictwem kuriera.

Nadchodzi pakiet wszystko+. Integracja sprzedawców z InPost

W czwartym kwartale tego roku planowane jest aktywowanie możliwości integracji sprzedających na wszystko.pl z dedykowanym rozwiązaniem. Umożliwi ona sprzedającym dostęp do usług: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7. Żeby zintegrować konto z nowym pakietem, zadaniem sprzedawców będzie zawarcie umowy z InPost (lub podpisanie aneksu, jeśli sprzedawca taką umowę już posiada) oraz połączenie konta na platformie z kontem Menadżera Paczek InPost. Stanie się to po pozytywnej weryfikacji ze strony InPost. Gdy weryfikacja przebiegnie pomyślnie, sprzedawca będzie mógł zaktualizować swoje cenniki dostaw w pakiecie wszystko+.

Rozpoczęcie współpracy wszystko.pl z InPost wpłynie nie tylko na preferencyjne ceny wysyłki towarów, ale też pośrednio na promocję sprzedających. Obie firmy planują bowiem wspólne akcje marketingowe, o których kształcie i terminach będą informować na bieżąco.
– Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, zakładająca jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów. Wierzę, że nasza wspólna praca przełoży się na wzrastającą satysfakcję użytkowników korzystających z wszystko.pl dopowiada Zbigniew Rymarczyk.

Tagi: Rafał Brzoska E-commerce / Omnichanel Inpost Wszystko.pl
Oceń artykuł:

Źródło: wszystko.pl

wszystko.pl nawiązało współpracę strategiczną z InPost

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.