Stuart i Restimo zadbają o płynniejszą przyszłość gastronomii

2023-11-14 | 09:09

135 godzin i ponad 3 tys. zł rocznie – to wymierne korzyści, które odczuwają restauratorzy otwarci na nowatorską technologię zarządzania zamówieniami. Platforma logistyczna Stuart, oferująca szybkie dostawy, nawiązała współpracę z firmą na styku nowoczesnej technologii i tradycyjnej gastronomii, Restimo. Powiązanie szybkich dostaw ze zintegrowanymi kanałami sprzedaży w restauracjach wniesie dodatkową wartość dla klientów i graczy z branży.

Co drugi Polak oczekuje, że restauratorzy połączą strony online z fizycznymi lokalami, aby ułatwić proces rezerwowania stolików i zamawiania posiłków . Mnogość systemów i urządzeń spędza też sen z powiek pracowników restauracji, dla których sprawna obsługa zamówień z różnych kanałów jest często jednym z najtrudniejszych wyzwań. W wielu przypadkach zlecenia należy pojedynczo akceptować i przenosić do odpowiedniego systemu wewnętrznego. Czynnik ludzki sprawia, że dochodzi do pomyłek, a ręczne przepisywanie danych klienta, adresu czy selekcji zamówionych dań jedynie dokłada do tego cegiełkę.

W kontrze do tych problemów firmy takie jak Restimo tworzą rozwiązania mające wspierać wydajność systemu i integrację kanałów sprzedaży. Pozwalają np. na automatyczne przesyłanie danych spływających do systemu POS, firmy kurierskiej czy drukarki paragonowej. Dzięki tytułowej współpracy z platformą Stuart, zautomatyzowany zostaje także proces dostaw, dzięki któremu kurier błyskawicznie otrzymuje poprawne dane o miejscu dostarczenia posiłku i jego odbiorcy.
 
E-zamówienia z problemami

- Zamówienie dostarczone pod zły adres to nr. 1 wśród sytuacji frustrujących klienta. Zazwyczaj wynika z przekazania kurierowi błędnych danych kontaktowych i adresu. Średnio co 20. zamówienie ma niepoprawne informacje, a to skutkuje stratą zlecenia i poniesionym kosztem, a czasami nawet utratą klienta. Dlatego tak ważne jest, żeby do kurierów trafiały prawidłowe dane

- wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.

Połączenie usługi dostaw ze spójnym systemem zamawiania jedzenia to sposób na uzyskanie krótszego czasu dostawy i uniknięcie nieprawidłowości podczas łączenia danych oraz adresu klienta. Dzięki temu zamawiający może skorzystać z szybszej, wolnej od błędów dostawy, a jego satysfakcja rośnie. Równocześnie zmniejsza się koszt ponoszony przez restauratora, który nie musi mierzyć się z naprawianiem pomyłki.

- Dzięki automatycznej wysyłce danych na temat zlecenia z Restimo do Stuart, restauracje skracają czas przygotowania średnio o 1,5 minuty. Przy założeniu, że dziennie obsługiwanych jest około 15 zamówień, roczna oszczędność to 135 godzin. A biorąc pod uwagę przeciętną stawkę godzinową pracownika, to w skali roku zaoszczędzić można 3 375 zł – wyjaśnia Arek Bielecki, współzałożyciel firmy Restimo, z którą współpracują sieci, takie jak Charlotte, North Fish czy Makarun.  

Nowe możliwości na trzylecie

Obie firmy obchodzą w tym roku trzecie urodziny obecności nad Wisłą, rozwijając się na tym rynku od 2020 roku. To dobry moment, aby szukać nowych strategicznych rozwiązań i możliwości dostarczenia dodatkowych korzyści dla szeroko rozumianej grupy klientów, m.in. gości restauracji, właścicieli lokali i kucharzy. Połączenie sił w tym momencie nie jest dlatego przypadkowe.

Głównym celem współpracy i wprowadzania wspomnianych działań jest zadowolenie klientów, którzy prawdopodobnie ponownie złożą zamówienie, wystawią pozytywną opinię i być może polecą restaurację znajomym. To korzystny scenariusz, który oprócz zwiększenia efektywności, zmniejsza też koszty marketingowe ponoszone przez restauratorów, a pozyskanie nowych klientów staje się dzięki niemu bezwysiłkowe.

Tagi: Agnieszka Majewska E-commerce / Omnichanel Restimo Stuart
Oceń artykuł:

Źródło: Stuart

Stuart i Restimo zadbają o płynniejszą przyszłość gastronomii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.