Stava i Restimo razem dla gastronomii

2023-03-13 | 10:03

Stava rozszerza pulę dostępnych integracji technologicznych. Dzięki współpracy z Restimo, wszyscy klienci obu firm mogą przyspieszyć zarządzanie zamówieniami i dowozami. Restauratorzy zaoszczędzą czas dzięki automatycznej wysyłce zleceń z aplikacji RestHub do systemu Stava.


Integracje technologiczne mają ogromne znaczenie dla profesjonalizacji dowozów i rozwoju rynku gastronomicznego w Polsce. Ułatwiają funkcjonowanie lokalom, oszczędzają czas zespołu restauracji i są gwarantem jeszcze lepszych doświadczeń konsumentów.

- Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszej oferty dla restauratorów poprzez integracje z rozwiązaniami dla gastronomii. Komplementarne produkty i usługi powinny być ze sobą łączone, bo to ogromna wartość dla restauratorów. Z punktu widzenia Stavy i naszych partnerów to również ważne narzędzie w budowaniu biznesu

- Grzegorz Aksamit, wiceprezes i CTO Stava S.A.

Restimo to narzędzie do zarządzania zamówieniami z różnych źródeł, ale z jednego tabletu. Dzięki współpracy ze Stavą, restauratorzy mogą korzystać z usług wyspecjalizowanej floty kurierskiej i platformy RestHub w prosty i intuicyjny sposób. Główne korzyści ze współpracy obu firm, z punktu widzenia ich klientów to oszczędność czasu poświęcanego na obsługę zamówień, które umożliwia skupienie się w większym stopniu na tym, co restauratorzy robią najlepiej – przygotowaniu pysznych dań. Kolejną ważną przewagą zintegrowanych systemów Stavy i Restimo jest zmniejszenie liczby błędnych zamówień.

- Codziennie obserwujemy, jak dużym wyzwaniem dla restauracji jest obsługa wielu tabletów. Co więcej, ręczne przepisywanie danych z aplikacji jedzeniowej do Stavy generowało niepotrzebne błędy i wydłużało czas przygotowania zamówienia. Dzięki naszej integracji restauracje zredukują koszty, a klienci szybciej otrzymają posiłek

- Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo

Stava jest liderem rynku dowozów jedzenia w Polsce. Ma 62 oddziały i kilka kolejnych w trakcie uruchamiania. Oddziały Stava zatrudniają ponad 1200 kierowców, którzy obsługują ponad 1000 restauracji i sklepów w całym kraju.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Stava S.A. Grzegorz Aksamit Arek Bielecki Restimo
Oceń artykuł:

Źródło: Stava

Stava i Restimo razem dla gastronomii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.