Sportano.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią brandową

2022-10-16 | 19:04

Sportano.pl, multibrandowy sklep sportowy online, startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną. Marka pojawi się w szerokim wachlarzu mediów, m.in. w czołowych kanałach telewizji, stacjach radiowych, w formatach reklamy outdoor, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię ukoronuje uroczyste otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.

Sportano.pl to nowoczesny multibrand oferujący bardzo szeroką ofertę wyposażenia sportowego w takich kategoriach jak: kolarstwo, sporty zimowe, siłownia i fitness, outdoor, sporty wodne i sporty walki. Głównym inwestorem projektu jest Marcin Grzymkowski, znany ze wykreowania marki Eobuwie. Sportano.pl rozwija się w bardzo szybkim tempie - w ciągu minionych 12 miesięcy wprowadził do oferty ponad 130 tysięcy produktów i uruchomił sprzedaż na 5 rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech). Teraz nowa marka chce w spójny sposób dotrzeć do świadomości konsumentów.

- Szczególnie w czasach skłaniających do oszczędności konsumenci sięgają po produkty jakościowe. Sportano.pl stawia na starannie wybrane produkty sprawdzonych marek. Nasza selekcja jest oparta o wieloletnie branżowe doświadczenia ekspertów ze zbudowanego przez nas zespołu zakupowego. Chcemy dotrzeć do pasjonatów, którzy nie robią swoich pierwszych zakupów i chcą mądrze nabyć sprzęt na lata. Nasza obecność w mediach ma wskazać konsumentom, że mają na rynku dobrą alternatywę z szerokim wyborem

- wyjaśnia zamysł Mariusz Labudda, dyrektor e-commerce Sportano.pl.

Za kreację i egzekucję kampanii Sportano.pl odpowiada in-house’owy zespół kreatywny. Kluczowe elementy wizualne oparte są na estetyce marki wykreowanej przez agencję Visual Crafters. Spot reklamowy zobaczą min. widzowie stacji Polsat, TVN i TVP. Synchronicznie spoty radiowe Sportano.pl trafią do emisji w stacjach o wiodącej słuchalności (grupa RMF, grupa Eurozet).  W nośnikach outdoor kampania będzie widoczna m.in. na ponad 400 przystankach autobusowych, a także wybranych lokalizacjach w Warszawie (głównie nośniki sieci AMS i Stroer).

Ponieważ Sportano.pl to e-commerce, kampanii ATL będą towarzyszyć działania online. Marka widoczna będzie w YouTube, serwisach VOD oraz w zintensyfikowany sposób w social media.

Finalnym akcentem jesiennej kampanii będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu Sportano.pl w Warszawie. Będzie to przełomowy dla branży koncept - zaawansowany technologicznie brand experience- /showroom, zaprojektowany żeby zaoferować niespotykane w skali Europy doświadczenie zakupowe.  

- Kampania brandowa Sportano.pl to początek szeroko zakrojonych działań promocyjnych, które ukoronuje otwarcie fizycznej przestrzeni warszawskiego showroomu. Nasz sklep będzie najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem w Europie. Sportano chce wnieść jakość i komplementarność w sposób w jaki pasjonaci w naszej części świata szukają i dobierają wyposażenie sportowe - tłumaczy Bartosz Wierzchowski, brand manager Sportano.pl.

Kampania ruszyła 15 października. 

Tagi: E-commerce / Omnichanel Sportano.pl Mariusz Labudda Bartosz Wierzchowski
Oceń artykuł:

Źródło: Sportano.pl

Sportano.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią brandową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.