Dzięki dodaniu tej usługi do zakupów w sklepie internetowym dm.pl klienci mogą teraz odebrać swoje zamówienia online w jednym z ponad 19 000 urządzeń Paczkomat® dostępnych 24h przez 7 dni w tygodniu albo skorzystać z opcji odbioru paczki w blisko 24 000 PaczkoPunktów InPost. dm oferuje także inne formy odbioru przesyłek: w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, do jednego z 10 tysięcy punktów odbioru DPD Pickup, do najbliższej drogerii dm lub odbiór ekspresowy w swojej drogerii stacjonarnej już po 3 godzinach od złożenia zamówienia.
Drogeria dm weszła do Polski w kwietniu ubiegłego roku otwierając równocześnie pierwszy sklep stacjonarny, sklep online www.dm.pl oraz aplikację „Mój dm”. Polska jest pierwszym krajem, w którym równolegle otworzono dwa kanały sprzedaży - sklepy stacjonarne i sklep online. Od tego czasu dm sukcesywnie rozwija się poszerzając wachlarz swoich usług oraz zwiększając liczbę drogerii. Obecnie dm posiada 13 sklepów, a do końca roku planuje otwarcie kilkunastu kolejnych.
Jednym z ważniejszych naszych założeń jest bycie blisko klienta, stawianie człowieka w centrum codziennej pracy. To właśnie z myślą o podniesieniu komfortu i jakości doświadczenia zakupowego dla klientów dm nieustannie poszerzamy nasze usługi. Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z InPost, bo wiemy, jak dużą popularnością cieszy się wśród naszych klientów i jak bardzo czekali na tę usługę. Motto dm brzmi „Tu liczy się człowiek, tu kupuję” i odzwierciedla zarówno nasz stosunek do klientów, pracowników, jak i partnerów biznesowych. Z ogromną radością witamy InPost wśród naszych partnerów, w świecie dm, a klientom oddajemy kolejną wysokiej jakości usługę, która uprzyjemni im zakupy – mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce.