Producent samochodów sportowych, Porsche, uruchomił interaktywny sklep pop-up w intu Trafford Center. Do 4 lipca sklep Porsche Life ma zachęcać klientów do interakcji z marką i odkrywania jej za pomocą cyfrowego placu zabaw.
Centralnym punktem pop-up store jest model Mission E, nadchodzącego elektrycznego samochodu sportowego Porsche, który pojawi się na rynku pod koniec roku. Aplikacja rozszerzonej rzeczywistości umożliwia wirtualne kierowanie pojazdem, dostosowywanie go i odkrywanie jego elementów w wizji rentgenowskiej.
Porsche Life oferuje klientom możliwość zapoznania się z wieloma historiami i legendami związanymi z marką od czasu pierwszego samochodu sportowego Porsche w 1948 roku.
Każdego dnia ponad milion odwiedzin klientów sprawia, że nasze centra handlowe oferują olbrzymie możliwości dla marek, które chcą podnieść swój profil i przyciągnąć tłumy. Jesteśmy bardzo podekscytowani obecnością Porsche
- powiedział Roger Binks, dyrektor ds. obsługi klienta w firmie intu.
W ciągu ostatnich pięciu lat liczba salonów samochodowych, które otworzyły się w regionalnych centrach handlowych firmy intu podwoiła się (cztery otwarcia od 2014 do 2015 i dziewięć od 2016 do 2018). Marki takie jak Mercedes-Benz Vans, SEAT i Tesla zajęły miejsce w centrach intu.