W zeszłym roku postawiliśmy na intensywne wsparcie lokalnych przedsiębiorstw oraz dalszą ekspansję naszego zasięgu, co przełożyło się na dynamiczny wzrost naszego biznesu. Na ten moment mamy ponad 14 000 aktywnych partnerów, co oznacza, że jesteśmy w Polsce platformą z największym wyborem restauracji i sklepów. Szybko zwiększamy nasz udział rynkowy i jestem pewien, że już niedługo Glovo będzie numerem jeden także pod względem liczby realizowanych dostaw – mówi Carlos A. Silvan, General Manager Glovo Polska. – Dzisiaj w Polsce działa zarówno część biznesowa, jak i technologiczna Glovo, czyli drugi po Hiszpanii największy hub, gdzie rozwijamy i wdrażamy technologie dla wszystkich 25 krajów, w których działamy – dodaje.
Glovo podwoiło również dwa inne kluczowe parametry. Po pierwsze zasięg dotarcia – usługi dostępne są już w 200 miastach w całej Polsce, co oznacza dostęp do aplikacji dla 50% mieszkańców kraju i 80% populacji miejskiej. Po drugie, ofertę sklepów - zwiększając liczbę kategorii dostępnych w Glovo. Teraz, poprzez aplikację można zamawiać m.in. kwiaty, zakupy spożywcze, elementy wyposażenia wnętrz, lody, wyroby cukiernicze, artykuły biurowe czy nawet ubrania.
W 2023 kontynuujemy ekspansję na polskim rynku, kładąc silny nacisk na dalszy rozwój oferty w naszej aplikacji oraz – niezmiennie – podnoszenie poziomu usług zarówno dla użytkowników, partnerów, jak i kurierów. Cały czas pozyskujemy nowych partnerów - zarówno restauracje, jak i sklepy czy sieci handlowe z różnych kategorii, oferując im dodatkowy kanał sprzedaży i źródło przychodu – uzupełnia Carlos A. Silvan.