Foodsi Gang na straży niemarnowania, czyli nowi bohaterowie jesiennej kampanii Foodsi

2023-12-11 | 17:59

Jesienna kampania Foodsi pod hasłem “Ej, tu się nie marnuje” dobiegła końca. Na straży niemarnowania stanęła sama Planeta Ziemia, a także przyjaźni gangsterzy. Dzięki kampanii Foodsi zanotowało kolejne rekordy. Jak przebiegała? O tym poniżej!

Jesienna kampania Foodsi okazała się ogromnym sukcesem, co potwierdzają rekordowe wyniki. Jej przekaz dotarł aż do 7 milionów użytkowników, co przełożyło się na duży wzrost liczby nowych użytkowników — obecnie z aplikacji korzysta ich aż 1,5 miliona. W trakcie jej trwania marka świętowała także 2 miliony uratowanych paczek. Do komunikacji Foodsi wykorzystało zarówno kanały digitalowe, w tym social media i VOD, jak i kanały offline (outdoor, kino), a cała kampania została podzielona na 2 części.

Foodsi nawiązało współpracę z marką Glovo. W jej wyniku powstała pierwsza część kampanii oparta na wizerunku brand hero, Planety Ziemi. Komunikacja nawoływała do zmiany nawyków na bardziej ekologiczne. Ze wsparciem nowego partnera Foodsi zorganizowało kolejną odsłonę kulinarnych warsztatów less waste pt.: „Kuchnia na grzybach”, którą poprowadziła ekspertka od spraw ekologii, Paulina Górska (Ig: eko.paulinagorska) oraz specjalista od dzikich ziół, Piotr Ciemny (Ig: chwastyodkuchni). Wspólnie edukowali uczestników wydarzenia w temacie niemarnowania, a także wykorzystywania sezonowych darów natury, czyli tytułowych grzybów, które – jak się okazało – dzięki swoim właściwościom mogą „uratować” świat.

Druga część kampanii była kontynuacją komunikacji dot. niemarnowania. W jej ramach powstał pierwszy spot reklamowy stworzony przez markę. Wideo w dowcipny sposób zwróciło uwagę na problem marnowania: mogliśmy w nim zobaczyć  dobrodusznych gangsterów z Foodsi Gangu, którzy pilnowali, czy aby na pewno "tu się nie marnuje".  Spot był emitowany m.in. na wielkim ekranie, a także na platformach VOD. Całą kampanię wsparli topowi influencerzy tacy jak Maja Bohosiewicz, Agnieszka Włodarczyk, Chujowa Pani Domu czy Make Life Harder.

Wiosenna oraz jesienna kampania zostały docenione przez branżę marketingową. Ewa Pawella, Head of Marketing Foodsi, otrzymała tytuł laureata konkursu Dyrektora Marketingu Roku 2023 w kategorii „Best Start-up Marketer”. A zespół marketingowy otrzymał nagrodę w kategorii „Budżet do 1 mln”.

zobacz materiał video

Tagi: E-commerce / Omnichanel Foodsi Kampanie marketingowe
Oceń artykuł:

Źródło: Foodsi

Foodsi Gang na straży niemarnowania, czyli nowi bohaterowie jesiennej kampanii Foodsi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.