DPDgroup wzmacnia pozycję firm prowadzących działalność na europejskich rynkach

2023-02-15 | 10:38

DPDgroup wzmacnia pozycję firm działających na rynkach europejskich, umożliwiając klientom biznesowym szybsze i konkurencyjne doręczenia z precyzyjnie określonym terminem dostawy.

Eksperci DPDgroup kierują swoje usługi m.in. do firm e-commerce z branży odzieżowej, zdrowia i urody, sportu amatorskiego, spożywczej, nowych technologii, które prowadzą działalność na zagranicznych rynkach. Udoskonalenie międzynarodowej oferty DPD Classic dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie ma na celu zapewnienie wyższej jakości obsługi w drodze do międzynarodowej ekspansji.
 
Specjalistyczna wiedza DPDgroup pozwala wesprzeć rozwój e-handlu w regionie, zgodnie z łańcuchem wartości grupy oferowanych e-commerce i jej możliwościami rynkowymi, które obejmują m.in:

1. zoptymalizowane harmonogramy w sieci połączeń drogowych w Europie,
2. kluczowe wskaźniki, takie jak dokładne czasy realizacji uzyskiwane za pomocą internetowego kalkulatora czasu przejazdu,
3. zespół 120 000 ekspertów w zakresie doręczeń zapewniających jak najlepsze międzynarodowe doświadczenia handlowe,
4. doręczenia neutralne pod względem emisji CO2.

Pozytywne odczucia związane z zakupami w sieci szybko utrwalają się w nawykach konsumentów. Wiemy, że sprzedawcy internetowi potrzebują przede wszystkim zindywidualizowanej oferty, która umożliwi im rozwój działalności transgranicznej w Europie - mówi Eric Dietz; COO Europe DPDgroup. - Poza szybkim doręczeniem w rozsądnej cenie oferujemy szersze portfolio usług międzynarodowych dzięki dobrze zorganizowanej i nasyconej sieci połączeń drogowych oraz eksperckiej analityce procesów logistycznych. Oferta jest elastyczna i dostosowana do unikalnych potrzeb klientów.
 
Kluczowe zalety DPD Classic dla sprzedawców internetowych i ich klientów:

1. przewidywalność, czyli zdefiniowany co do dnia czas doręczenia przesyłki międzynarodowej w Europie,
2. łatwość zmiany sposobu doręczenia, w tym przekierowanie do jednego z 70 000 punktów odbioru, śledzenie całej trasy i śledzenie podróży przesyłki na żywo,
3. dostępność - usługa funkcjonuje w 10 krajach: Niemcy, Belgia, Luksemburg, Holandia, Francja, Hiszpania, Włochy, Polska, Irlandia i Wielka Brytania. Jest to sieć bazowa, która już wkrótce obejmie kolejne kraje europejskie.

Tagi: DPDgroup E-commerce / Omnichanel
Oceń artykuł:

Źródło: DPD

DPDgroup wzmacnia pozycję firm prowadzących działalność na europejskich rynkach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.