delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy

2023-04-18 | 11:33

„Zakupy to nie zapasy” to nowa kampania promująca delio. W jej ramach supermarket online zachęca do robienia przemyślanych zakupów. Plusem wizyty w internetowym sklepie ma być nie tylko wygoda, ale także dowóz tego samego dnia, atrakcyjny próg darmowej dostawy i lepsze planowanie codziennych wydatków.  Konsumenci dowiedzą się o zaletach delio między innymi z trzech promocyjnych spotów.

W najnowszej kampanii delio porusza między innymi problem, który jest jednym z ważniejszych wyzwań współczesnego świata – marnotrawstwo jedzenia. Według danych Federacji Polskich Banków Żywności przeciętna czteroosobowa rodzina wyrzuca do śmietnika produkty warte nawet 2,5 tys. zł rocznie, a są to dane jeszcze sprzed wzrostu inflacji. Eurostat z kolei podaje, że na przeciętnego obywatela Unii Europejskiej przypada aż 127 kilogramów zmarnowanej żywności, z czego 70 wyrzuca się w domach.

Trzy problemy współczesnego konsumenta w kampanii delio

Powodem, dla którego marnujemy żywność, jest często „kupowanie oczami”, czy dosztukowywanie koszyka, żeby osiągnąć próg darmowej dostawy. Doprowadza to do zamiany lodówki w spiżarnię z zapasami, gdzie większość towarów marnuje się, zanim zdążymy je skonsumować. Z kampanii delio dowiemy się, że oparta na atrakcyjnych warunkach dostawa w supermarkecie online jest rozwiązaniem tej bolączki. Szczególnie, że dostawa odbywa tego samego dnia co zamówienie. Jest to ważne ze względów nie tylko środowiskowych, ale także związanych z rozsądnym planowaniem domowego budżetu.
 
Polscy konsumenci są przyzwyczajeni do robienia zakupów na tydzień, a czasem nawet dwa tygodnie do przodu. Kupujemy dużo i na zapas, co prowadzi do generowania zbędnych kosztów oraz marnowania żywności. Według Programu Racjonalizacji i Ograniczenia Marnotrawstwa Żywności w Polsce każdego roku na śmietnik trafia prawie 5 mln ton jedzenia, czyli średnio 150 kg w każdej sekundzie

– mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za supermarket online delio.

Kolejnym problemem poruszanym w kampanii jest tzw. “spacer farmera”, który kojarzy się nie tylko z zawodami siłaczy, lecz także z zakupami w tradycyjnych super- i hipermarketach. Ciężkie siatki niczym największe ciężary wżynają się bowiem w ręce, a także pękają w najmniej oczekiwanym momencie. Promocyjne spoty w zabawny sposób przekonują klientów, że korzystanie z wygodnej i szybkiej formy zakupów w delio pozwala wyeliminować ten problem.

delio - Zakupy z głową. Dostawa na dziś.

Według twórców rozwiązania - zakupy z delio to „zakupy z głową”. Jedną z głównych zalet platformy jest niski próg darmowej dostawy, wynoszący 80 zł. Dzięki temu klienci supermarketu online mogą robić mniejsze zakupy bez dodawania do koszyka niepotrzebnych rzeczy, które następnie marnują się w lodówce. W ten sposób mogą kupować częściej, ale rozsądniej i tyle, ile właśnie potrzebują. Szczególnie, że zamówione artykuły przyjadą pod drzwi klienta nawet tego samego dnia. Odpada więc konieczność polowania na pasujący termin odbioru zamówienia, który w tradycyjnym e-grocery trwa czasami nawet kilka dni.

W naszej kampanii skupiliśmy się na największych bolączkach naszych klientów, takich jak uciążliwość tradycyjnych zakupów, marnowanie żywności i dodawanie na siłę kolejnych produktów tak, żeby osiągnąć próg darmowej dostawy. Zakupy z delio to przede wszystkim zakupy z głową, na czym zyskuje nasz domowy budżet oraz środowisko  – dodaje Bąkowski.

delio – zakupy z głową i dostawą na dziś delio jest dostępne w Polsce od marca zeszłego roku. W tym czasie supermarket online najpierw otworzył się dla mieszkańców Warszawy, a następnie Konstancina oraz Piaseczna. Jako kolejni z usług internetowego sklepu zaczęli korzystać mieszkańcy Krakowa i Gdańska. Wyróżnikiem usługi jest dostawa na dziś, promocje dla nowych i stałych użytkowników, szeroki wybór produktów oraz intuicyjny proces składania zamówienia. Ponadto dzięki modelowi dostaw na rano delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce.

Tagi: Delio E-commerce / Omnichanel Kampanie marketingowe Kamil Bąkowski
Oceń artykuł:

Źródło: Delio

delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.