C&A coraz bardziej koncentruje się na handlu internetowym i na początku marca uruchomił swój sklep europejski. Dzięki nowej platformie C&A może co najmniej podwójnie zwiększyć zasięg swoich działań w zakresie handlu internetowego z dziewięciu do dwudziestu krajów.
Dodatkowe jedenaście krajów to Chorwacja, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Czechy i Węgry, gdzie C&A ma już swoje sklepy. Sklep online będzie obsługiwał również Danię, Finlandię, Grecję i Szwecję, gdzie firma nie ma swojej reprezentacji. - Sklep internetowy jest kolejnym ważnym krokiem w kierunku poszerzania naszej działalności online. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak wiele osób mieszkających w tych krajach chciałoby zamawiać nasze produkty online. Uruchomienie europejskiego sklepu da im taką możliwość - powiedział dr Andreas Hammer, Dyrektor E-Commerce Europa.
Oferta dla wszystkich
Nowy europejski sklep stanowi ujednoliconą anglojęzyczną platformą dla klientów z jedenastu krajów. Wszystkie ceny podane będą w euro, niezależnie od lokalnej waluty. Platforma w pełni zasługuje na miano „sklepu europejskiego”: oferta i ceny będą identyczne dla każdego klienta.
Obecnie C&A posiada sklepy internetowe w językach narodowych w 9 państwach: Belgia, Niemcy, Francja, Włochy, Holandia, Austria, Polska, Szwajcaria i Hiszpania. Dla klientów tych krajów, oferta pozostanie niezmieniona.